Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ongelooflijk!

Moderator: moderatorteam

Gast

Ongelooflijk!

Ongelezen bericht door Gast »

Gisteren met Mees de eerste les van de A cursus gehad. Mees was de rustigste hond van de groep! Mees is altijd erg onrustig in vreemde omgevingen, stilzitten vindt hij dan erg moeilijk. Maar gisteravond was hij echt de rustigste. In de groep zitten 3 wilde Duitse herders, 2 hyperactieve Jack Russell Terriers en 1 superonrustige Drentsche Patrijs. De oefeningen deed Mees allemaal erg goed. Het moeilijkste vindt hij het netjes naast me zitten tewijl de andere bazen en honden aan de beurt zijn. Maar dat vindt de rest nog veel moeilijker 8-)
Ik denk dat Mees het heel goed gaat doen als hij eenmaal een beetje gewend is aan het terrein en de omgeving.
Het is een enorm verschil met de A groep van Sypke. Dat waren allemaal erg rustige honden.
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Mees was diep onder de indruk dus. :wink:
Leuk dat het zo goed ging. :ok:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Leuk toch :ok: Zo zie je maar dat alles relatief is :wink: :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Lysette schreef:Leuk toch :ok: Zo zie je maar dat alles relatief is :wink: :mrgreen:
Mees wil wel eens opstaan en naar de buurhond toe, maar dat is niets vergeleken bij het wangedrag van de andere honden: piepen, huilen, blaffen, enorm trekken aan de lijn, baasje omvertrekken, uitvallen, rollen in het gras, graven, gras eten, plassen enz. :wink:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

sypke schreef:
Lysette schreef:Leuk toch :ok: Zo zie je maar dat alles relatief is :wink: :mrgreen:
Mees wil wel eens opstaan en naar de buurhond toe, maar dat is niets vergeleken bij het wangedrag van de andere honden: piepen, huilen, blaffen, enorm trekken aan de lijn, baasje omvertrekken, uitvallen, rollen in het gras, graven, gras eten, plassen enz. :wink:
Ach ja, dat valt ook wel mee dan toch :ok:

Job begint volgende week weer. Volgens mij ga ik dik voor l*l staan. Helemaal omdat één iemand die ook in die groep traint het uur daarvoor nog les van mij krijgt :mrgreen: Nja we hopen maar dat hij een goede dag heeft :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”