Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Border keer schots? Schots door de exacte aftekening in de benen, de erg typische staart en border doordat het verder helemaal een border lijkt op de lange ranke bouw na.
Dat zou inderdaad ook kunnen aangezien de vacht zo minimaal is en de kop ook iets van een saluki heeft
Of schotse collie keer saluki? Ik zie de staart en aftekening van een schotse collie
Collie, dat zie je er duidelijk in terug. Maar de ranke bouw kan toch nooit zomaar zijn gekomen, daar moet haast wel iets van windhond doorheen zitten.
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....
hey, had ik!!! en als ik collie zeg bedoel ik altijd de schotse.....
bedenk me net dat er wel meer collie's zijn
dus nu is eigenlijk de vraag wat voor collie???
Sjiel schreef:saluki x collie, wat voor collie is niet vermeld......
Go Dorien! Ik denk schotse, kijk maar naar de staartdracht en het zadelachtige gedeelte van de rug boven de heupen. Dat doet in combi met de aftekening die exact tricolour Schot is mij wel het meest naar een schot neigen. Bordercollie lijkt het met name door de vacht en het koppie dat weer makkelijk door de saluki kan komen
Sjiel schreef:saluki x collie, wat voor collie is niet vermeld......
Go Dorien! Ik denk schotse, kijk maar naar de staartdracht en het zadelachtige gedeelte van de rug boven de heupen. Dat doet in combi met de aftekening die exact tricolour Schot is mij wel het meest naar een schot neigen. Bordercollie lijkt het met name door de vacht en het koppie dat weer makkelijk door de saluki kan komen
Marc, wat bedoel je met dat zadelachtige gedeelte van de rug boven de heupen? Dat de rug daar omhoog loopt?