http://users.skynet.be/robbyfarm/robbyfarm/
Opmerkingen/vragen => laat maar weten!
Moderator: moderatorteam
Idd, klopt niet echt. Alhoewel ik ook zou vertikken er een Nederlandse vlag te zetten als het mijn site was. Ik zou helemaal geen vlagjes zettenInge schreef:Hihihi....wel gek dat je voor het Nederlandse gedeelte een Belgische vlag hebt ipv een Nederlandse
~Tine~ schreef:Idd, klopt niet echt. Alhoewel ik ook zou vertikken er een Nederlandse vlag te zetten als het mijn site was. Ik zou helemaal geen vlagjes zettenInge schreef:Hihihi....wel gek dat je voor het Nederlandse gedeelte een Belgische vlag hebt ipv een Nederlandse.
Mss een vlagje van de Vlaamse leeuw?Perle schreef:~Tine~ schreef:Idd, klopt niet echt. Alhoewel ik ook zou vertikken er een Nederlandse vlag te zetten als het mijn site was. Ik zou helemaal geen vlagjes zettenInge schreef:Hihihi....wel gek dat je voor het Nederlandse gedeelte een Belgische vlag hebt ipv een Nederlandse.
Eigenlijk hebben jullie gelijk... Maar ik denk dat "vlaams" eronder ook niet helemaal klopt. Belgisch?
Hij traint voornamelijk diensthonden.scooby doo schreef:leuke site . traint hij ook diensthonden ???? want ik en mijn clubleden zoeken onbekend terrein om es een keertje te trainen .of is er in de buurt van wellen een club ???
ja lijkt me leuk is ook zeer dicht bij me in de buurt . nu hebben we 2pw ik en zo een beetje de baas pakwerkerPerle schreef:Hij traint voornamelijk diensthonden.scooby doo schreef:leuke site . traint hij ook diensthonden ???? want ik en mijn clubleden zoeken onbekend terrein om es een keertje te trainen .of is er in de buurt van wellen een club ???
In de lente/zomer trainen we in Wellen zelf (bij Robby z'n thuis), en in de herfst/winter trainen we in de oude Limburgiahal in Hasselt.
Neem gerust eens contact met hem op, ik denk dat hij er zeker voor te vinden is (misschien eens een training van terrein/PW ruilen of zo he)! Zijn nummer staat op de site!
En dan misschien... tot binnenkort! :smile1: