wat denken jullie wat deze knappe kerel is voor mix?
Moderator: moderatorteam
De leonberger is altijd gestroomdsirene schreef:Hoe kom je trouwens tot jouw keus ? Komt de Leonberger ook in gestroomde versie voor ?
Huh, de Leonberger altijd gestroomd ? Roodbruin of geel met een donker masker toch ?MARC_S schreef:De leonberger is altijd gestroomdsirene schreef:Hoe kom je trouwens tot jouw keus ? Komt de Leonberger ook in gestroomde versie voor ?Mijn keuze had ik gemaakt omdat ik een dogachtig hoofd op een ietwat langharig lijf zag met toch veel power en uitstraling. Ik zie lichtere plaatsen waar de rotweiler tan is vandaar de rotweiler. De leonberger door de grootte en de vacht.
Ja, die Turkse herder zag ik er dus ook meteen in. De DC kwam in me op omdat Jolanda hem plaatst en door het grove en gestroomde.Nu zie ik echter meer de kop van een Turkse herder waardoor de leonberger afvalt. Dan zie ik grote oren en een doggenkop wat weer van de dc af moet komen omdat hij gestroomd is dus niet 50% rotweiler kan zijn in combi met een Kangal of ander Turks ras dat meestal niet gestroomd is maar zandkleurig, dat verklaard ook weer de zandkleur in de stroming. Maargoed, kan er ver naast zitten![]()
Maar het is een moeilijke hoor.
Haha, gelukkig ben jij het die zo blunderd! Ik voelde me al ongelooflijk stom toen jij dat zei dat ze altijd gestroomd zijn!MARC_S schreef:Hahaha, ik zie het ja, blunder!sirene schreef:Huh, de Leonberger altijd gestroomd ? Roodbruin of geel met een donker masker toch ?Ik ken er een paar van vluchtig zien en heb nooit echt op de vacht gelet. Omdat ze zo zwart in het bruin zijn en langharig zag ik ze voor me als gestroomd.
Ik dacht eerst ook een Fila, maar die kleur trekt de aandacht dan en ga je dat gauw zoeken, maar qua kop vind ik het niks van een Fila eigenlijk.Dorien schreef:labxfila dan.
Oh nee, dan klopt de vacht niet.