Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help .

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Ik lees het nu pas. Ben vrijdag ook naar de DA geweest. Heb podophyllum peltatum van VSM mee gekregen en het advies om vlees te geven (gekookt). Na het weekend moest het over zijn. En....... het is over :ok:
Mensen kunnen het ook gebruiken.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
SummerSarah
nieuw lid

Ongelezen bericht door SummerSarah »

Hoi Chawa, allereerst veel sterkte.

Mijn hond geef ik Norrit tabletten (drogist) als hij spuitpoep heeft, eventueel door witte rijst. Als hij ook niet wil eten duw ik ze voorzichtig achter in zijn keel. Vijf of zes tabletten, 2 tot 3 keer per dag (ik heb een grote hond, Canadese Herder). Na ongeveer twee dagen heeft het bij hem resultaat. En vergeet niet het drinkwater regelmatig te verversen, vooral omdat al je honden er last van hebben
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

SummerSarah schreef:Hoi Chawa, allereerst veel sterkte.

Mijn hond geef ik Norrit tabletten (drogist) als hij spuitpoep heeft, eventueel door witte rijst. Als hij ook niet wil eten duw ik ze voorzichtig achter in zijn keel. Vijf of zes tabletten, 2 tot 3 keer per dag (ik heb een grote hond, Canadese Herder). Na ongeveer twee dagen heeft het bij hem resultaat. En vergeet niet het drinkwater regelmatig te verversen, vooral omdat al je honden er last van hebben
:ok: Doe ik ook altijd, norit helpt geweldig!
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Jolly
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolly »

Hoi Chawa

Heeft toch wel een dikke week geduurd. Hij was er in het begin flink ziek van en langzamerhand ging hij zich weer wat beter voelen. En als ze om eten vragen dan denk je dat ze zich wel weer beter voelen.........niet doen!!!!

Langzaam weer eten geven en dan licht verteerbaar, Luca heeft sinds vorige zondag vandaag weer eens een fatsoenlijke drol :ok: Geduld !!!
Groetjes Jolanda
Afbeelding
Jolly
Zeer actief

Sjiel schreef:
Jolly schreef:Wij hebben speciaal voer meegekregen, Digest van Specific en dit krijgt hij nu, dus het kan best wel lang duren. Luca maakt nu wel geen zieke indruk meer, als dat wel het geval is dan zou ik me ook zorgen maken.
Heeft je dierenarts nog gezegd waarom je speciaal voer mee hebt gekregen? (ik ben echt gewoon nieuwsschierig naar de reden. Ik neem aan dt het een hypoallergeen lichtverteerbaar voer is.)
Hai Sjiel

Daar we dit in het verleden ook voor onze andere hond gekregen hebben, heb ik daar niet naar gevraagd. Kan jij het niet dan ?
Specific Digest is een complete dieetvoeding speciaal voor een gestoorde spijsvertering, goed verteerbare ingrediënten met een laag vetgehalte.Ik ben hier zeer tevreden over.
Groetjes Jolanda
Afbeelding
Jolly
Zeer actief

Sjiel schreef:
Jolly schreef:Wij hebben speciaal voer meegekregen, Digest van Specific en dit krijgt hij nu, dus het kan best wel lang duren. Luca maakt nu wel geen zieke indruk meer, als dat wel het geval is dan zou ik me ook zorgen maken.
Heeft je dierenarts nog gezegd waarom je speciaal voer mee hebt gekregen? (ik ben echt gewoon nieuwsschierig naar de reden. Ik neem aan dt het een hypoallergeen lichtverteerbaar voer is.)
Hai Sjiel

Daar we dit in het verleden ook voor onze andere hond gekregen hebben, heb ik daar niet naar gevraagd. Kan jij het niet dan ?
Specific Digest is een complete dieetvoeding speciaal voor een gestoorde spijsvertering, goed verteerbare ingrediënten met een laag vetgehalte.Ik ben hier zeer tevreden over.
Groetjes Jolanda
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Calsey heeft er ook last van sinds donderdag en het gaat pas sinds vandaag wat beter. Ik dnk dat het gewoon een hardnekkig virus is. Ik heb Kel ORS gegeven om het vocht wat vast te houden.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”