nee tuurlijk niet joh, zolang het geheel betaalt is dan wel maar zelf betalen, dus ook zelf standig zo'n onderzoek starten homaar.Scooby schreef:Hoi Mol,Mol schreef:geen duidelijk doel???
dus al dit geleuter over gezonde doggen gaat in 1 klap het raam uit als je zelfstandig op poten moet gaan zetten.
vreemt want dat word wel verwacht van een fokker want die waren toch zo fout bezig,en jij als liefhebber van het ras zette zich daar toch helemaal voor in.
hmmm raar hoor dit soort dingen kan ik dus niet rijmen.
wel schreeuwen maar niks doen raar hoor, jou honden komen immers ook bij een fokker vandaan je kan als je die onderzoeken had gedaan dit wel voor leggen bij die fokker.
als er wat ernsitg uit zou komen of erfelijk of wat dan ook.
nee ik hoor en zie het hier wel, tis een hoop geblaat en weinig wol
bij de meeste doggen eigenaren hier.
er moet van alles gebeuren word er als maar geroepen, nou beste doggen mensen verbeter de wereld en begin bij je zelf.
mol
Toe nou, je hebt het er niet over gehad of ik een onderzoek zou willen opstarten of niet. De stelling die jij in de groep gooide was of je mee zou willen laten doen aan een onderzoek of niet. Niet of ik een onderzoek zou willen opstarten of niet. Je trekt nu wel een heleboel uit zijn verband hier, want je hebt het helemaal niet gehad over een stelling of iemand zelfstandig een onderzoek op poten wil zetten of niet. Dat lijkt me een hele andere vraag.
Jij vroeg letterlijk: "oke stelling wie zou zijn dog voor onderzoek op geven? geheeld betaalt?" Op die stelling heb ik gereageerd. Niet op een vraag of ik wel of niet een eigen onderzoek zou willen opzetten ten behoeve van het ras.
Het is ook iets heel anders als je het nu ineens hebt over onderzoeken die je zou kunnen laten doen bij je honden en voorleggen aan de fokker. Ook daar heb je niet naar gevraagd, dus ook daar heb ik geen antwoord op gegeven. Jij trekt conclusies uit antwoorden die helemaal niet gegeven zijn!
Ik geef antwoord op een stelling van jou, dan moet je niet ineens met hele andere zaken en feiten komen opdraven, want daar had je het in je stelling helemaal niet over.
ik weet voldoend, nog maals hoop geblaat en weinig wol ,niks meer en niks minder.
had met iemand gesproken die me die voor legde en me dit ook precies voorspelde.
moet jammer genoeg de persoon wel gelijk geven over het doggen volk.
mol