chrico schreef: Danny, op de een of andere manier kan ik me niet aan het idee ontrekken dat je iets met het bestuur gehad heb dat je zo reageerd.
Ik vraag me af op welke grond je je mening gevormd heb.
Je kunt je afvragen wat je wilt whera want ik heb niets gehad met het bestuur. Ik vorm mijn mening op basis van het feit dat er niets gebeurd ondanks de problemen die er toch wel zijn met het ras en zelfs ook gewoon bekend zijn bij deze mensen. Wat zitten ze daar dan te doen? Als ze weten wat het probleem is en er gebeurd al 10 jaar niets met die gegevens.. wat voor nut heeft het bestuur dan?
Bepalen wat mooie doggen zijn? en verder geen reet geven om karakter en gezondheid?
chrico schreef:
Tuurlijk mag je een eigen mening hebben over wie of wat, alleen denk ik dat de realiteit wel voor ogen gehouden moet worden dat welke club je ook neemt, de vrijwilligers niet voor het oprapen liggen.
Dank je
Nee, de vrijwilligers liggen niet voor het oprapen maar vrijwilligers die misschien niet helemaal het juiste doel voor ogen hebben maken ook geen verschil. Als de kans gegeven zou worden kan je me niet wijs maken dat er geen andere mensen voor te krijgen zijn dan fokkers!
chrico schreef:
Misschien is het wel handiger als men juist die vrijwilligers eens het gevoel geven dat men ze waardeerd om wat ze doen en niet veroordeeld op wat ze in het dagelijks zijn (fokker, keurmeester, partner van).
Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander whera..
Een bestuur moet bestaan uit onafhankelijke mensen en dat zijn deze mensen niet..simpel!
Gaat het volgens jou allemaal soepel dan binnen de NDDC?
Wat hebben ze de laatste 10 jaar al gedaan aan verbetering van het ras?