Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wel of niet steriliseren?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Jemig zeg :N:

Je loopt te zeuren over je vloer terwijl je de verantwoordelijkheid voor een levend wezen op je hebt genomen. Onvoorstelbaar

Wat doe je als je hond blaasontsteking heeft en binnen piest? Inslapen of zo? Of nog leuker: diarree. Uit ervaring weet ik dat dat heerlijke vlekken geeft :mrgreen: Je eerste zorg zou moeten zijn of je hond ziek is en niet of je de vlekken uit de vloer krijgt...

Wel/niet steriliseren...ik ga je er geen advies over geven omdat ik ervan uitga dat je het toch niet wilt horen.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Ellemieke schreef:
TRouwens, mijn toestemming hebben ze nu om die hond weg te doen, ze heef tin novermber mn oma (tot bloedenstoe) gebeten.. nou, als ik erbij was geweest.. afmaken die hap.. van menen blijf je af! stomme hond of niet...
EN ja, parket gaat voor de hond, over 30 jaar ligt dat parket er nog, en dan ligt de hond toch al lang en breed onder de groene zoden.
Deze reactie van jou verbaasd me. En dat is zacht uitgedrukt :evil: Ik had begrepen dat jij dus gek van Dina was. Verkeerd begrepen dus.
Als je er zo makkelijk over denkt dat is herplaatsen inderdaad het beste...
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ellemieke schreef:idd, die hadden we dan in de keuken gehouden.. :wink: daar liggen tegels, dat kan je wel dweilen.
had ik gehoopt dat je met 15 pups was blijven zitten... arme pups ja,maar daar leren zulke broodfokkers als jij van.
Een hond hoort op de grond. Punt..
**proest** nee hoor.. als er plek was mochten ze zelfs hier op bed... maar helaas ontbreekt het aan de ruimte.
een hond is hier lid van het gezin dus mag ook lekker bij mij liggen kroelen op de bank.
TRouwens, mijn toestemming hebben ze nu om die hond weg te doen, ze heef tin novermber mn oma (tot bloedenstoe) gebeten.. nou, als ik erbij was geweest.. afmaken die hap.. van menen blijf je af! stomme hond of niet...
hoop voor je hond dat hij een betere baas krijgt dan jij ooit zult wezen... doe haar maar snel weg naar een beter huis.
ik reageer hier gewoon maar verder niet op want zulke idioten als jij daar wil ik geen woorden aan vuil maken....
EN ja, parket gaat voor de hond, over 30 jaar ligt dat parket er nog, en dan ligt de hond toch al lang en breed onder de groene zoden.

.
advies... neem nooit geen huisdieren meer.. doodzielig voor de dieren!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

alleen de baarmoeder er uit slopen ofzo
en voor t 'ongemak' weet bijna zeker dat ze nu de kamer niet in komt, helemaal niet na van de zomer, liggen allemaal bloedvlekken op t parket die we er niet meer uit krijgen... echt zonde... Broekjes werken niet, want mevrouw trekt ze gewoon uit (en t stink nog als de pest ook :S)
hoe dan ook.. dind dr eenzame opsluiting gaat beginnen, want ze is loops, en geen loopse honden in de woonkamer..
parket gaat voor de hond, en om nou met papier, en parket was, en doek achter je hond aan te lopen. d8 t niet..
ff practisch zijn hier hoor..
Dina mag trouwens nog van geluk spreken.. vorige hond mocht niet eens in de kamer...
Ik vind in de kamer ver genoeg.. Ik zeg er ook niks van dat er mensen zijn waarbij de hond op de bank, schoot, bed mag.. Een hond hoort op de grond. Punt..
als ik erbij was geweest.. afmaken die hap..
Doe mij en VOORAL de hond een lol, en zoek direct een goed adres voor haar. ALLES is zo'n beetje beter dan bij jullie............
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

sjeeeezus :roll: :roll: :roll:

Waarvoor hebben jullie in g-dsnaam een hond genomen?
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Ellemieke schreef:
crutz schreef:
yamie schreef:tis maar goed dat het "feest"van een nestje niet doorgaat, je zult toch pupjes over die vloer hebben lopen :N:
of die waren ook niet verder gekomen dan de schuur of de keuken :boos:
idd, die hadden we dan in de keuken gehouden.. :wink: daar liggen tegels, dat kan je wel dweilen.

Dina mag trouwens nog van geluk spreken.. vorige hond mocht niet eens in de kamer...

EN ieder huis zn eigen regels he?

Ik vind in de kamer ver genoeg.. Ik zeg er ook niks van dat er mensen zijn waarbij de hond op de bank, schoot, bed mag.. Een hond hoort op de grond. Punt..
Misschien kan jij maar beter helemaal geen dieren nemen, het is een levend wezen hoor, een roedeldier!
Je wist vantevoren dat je een teef had, een teef wordt loops, had lekker een reu genomen dan.
Nee, hier blijft de hond ook op de grond en wordt gewoon behandeld als een hond, maar als je dieren hebt........tja, dan blijft je huis niet altijd even netjes, gaat er ook weleens iets kapot, moet er ook weleens iets vervangen worden.
Anders moet je geen dieren nemen
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Ik heb het vermoeden dat er hier iemand "lollig"probeert te zijn en op deze wijze allerlei mensen op de kast wil krijgen.
Hoe noemden wij dat hier ook al weer? Een St**kt*l?
Lijkt mij dus dat we hier niet op moeten reageren of denken jullie daar anders over?
Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Ellemieke schreef:

EN ieder huis zn eigen regels he?

Zag verderop nog wel wat info staan.

maar toch bedankt voor de meningen..
ellemieke, echt niet netjes wat je hier allemaal zegt. hier heb ik maar een antwoord op; het telefoonnummer van de rasvereniging: 0416-319221. jullie zijn geen hondenmensen. bespaar je verdere moeite en laat de hond herplaatsen bij liefhebbers. dat klinkt gewoon nergens naar.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

qyan schreef:had lekker een reu genomen dan.
die druppelt weleens misschien :denken: weet je wel niet wat dat aanricht :smile:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

malinois schreef:
qyan schreef:had lekker een reu genomen dan.
die druppelt weleens misschien :denken: weet je wel niet wat dat aanricht :smile:
och ja, misschien passen groene vlekken wel beter bij het interieur :idea: :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”