Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vakantie enzo.

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Jean
nieuw lid

vakantie enzo.

Ongelezen bericht door Jean »

We willen graag met onze hond naar zuid-frankrijk of spanje(costa brava).
Nu nog erger:We zoeken een camping met vollop waterpret(glijbaantoestanden) En een strand waar de hond in zee mag.Dat deze ergens anders is maar wel te lopen is natuurlijk geen probleem.Waarschijnlijk is dit veel te veel gevraagd maar ja je weet natuurlijk maar nooit.Nu gaan we al jaren(zonder hond) naar camping bella terra in blanes en daar mogen ook honden op de camping wat super is alleen mag daar geen hond op het strand en zit heel de dag aan een riem dus dat vinden we met hond geen optie.Dus................iemand een coole tip................dan graag en anders gaan we fijn in Nederland of Belgie zoeken.DoeiiiiiiiiJean
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Hoop dat iemand wat weet, maar ik vrees voor Belgie.
Honden mogen hier ook niet onaangelijnd lopen.
Als iemand een strand weet in Belgie, mag ie dat zeggen, dan weet ik het ook. :ok:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

In Argeles sur Mer (zuid frankrijk) zit een camping La Sirene. Voor kinderen is er genoeg te doen (mooi zwembad :ok: ) en de hond mag mee aan het strand maar wel aangelijnt. De camping ligt alleen niet direct aan het strand maar er rijdt wel een treintje naar het strand.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Jean
nieuw lid

Lysette schreef:In Argeles sur Mer (zuid frankrijk) zit een camping La Sirene. Voor kinderen is er genoeg te doen (mooi zwembad :ok: ) en de hond mag mee aan het strand maar wel aangelijnt. De camping ligt alleen niet direct aan het strand maar er rijdt wel een treintje naar het strand.
Bedankt ik ga gelijk speuren!
Groetjes Jean
Jean
nieuw lid

la sirene

Lysette schreef:In Argeles sur Mer (zuid frankrijk) zit een camping La Sirene. Voor kinderen is er genoeg te doen (mooi zwembad :ok: ) en de hond mag mee aan het strand maar wel aangelijnt. De camping ligt alleen niet direct aan het strand maar er rijdt wel een treintje naar het strand.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: En jawel ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of honden welkom waren, en inderdaad je hond is welkom en mag op het strand, alleen niet in de zee!!!Jippie en ze hebben een heel gaaf zwembad voor de kids!
Bedankt voor de tip :ok:
Groetjes jean
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Re: la sirene

Ongelezen bericht door Lysette »

Jean schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: En jawel ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of honden welkom waren, en inderdaad je hond is welkom en mag op het strand, alleen niet in de zee!!!Jippie en ze hebben een heel gaaf zwembad voor de kids!
Bedankt voor de tip :ok:
Groetjes jean
'Ja het zwembad is echt super :ok:
Aan de rand van het strand (of ja bij die paaltjes zeg maar) mocht bij ons toen wel de hond in het water :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”