Moderator: moderatorteam
Oké danM@ri@nne schreef:Wat een vooroordelen weer.Mama Sanneke schreef:IS hééééél liefAngel-eyes schreef:Issie lief of issie nie lief?????????????Lysette schreef:![]()
![]()
:I::I::I::I::I:
Voor hetzelfde geld is het een vals k*tkreng.
Essy schreef:Een wat? van die tweede heb ik nog nooit gehoord of is dat een typefout?Scooby schreef:Hollandse Smoushond x Kromfohlander?/![]()
Powderfuff chinese naakthond x bearded collie?
Groetjes Esther, Joep en Isis
ok, hij is dus grootsirene schreef:Hee, ik was het al helemaal vergeten!
Ben ook benieuwd wat Marc zegt.
Edele Rob, sta mij toe om nog wat extra info te geven
Het is een flinke hond (± 60 cm) maar héél iel. Zijn staart en benen zijn echt heel dun.
Zijn haar is heel zacht en heel dicht op zijn huid, zijn huid voel je niet eens. Alleen soort donshaar. Het ziet er uit als alleen ondervacht.
Mee eens Rob ?
Groetjes Sonja
ik dacht zelf heel in de verte iets met een Barsoi vanwege het haar en het iele. Verder is de Barsoi er niet in te ontdekken hoor.
Iets met een Chinese naakthond Powderpuff kan ook, maar dan met iets groots. Een jachthond ofzo.
Hoi Esther,Essy schreef:Een wat? van die tweede heb ik nog nooit gehoord of is dat een typefout?Scooby schreef:Hollandse Smoushond x Kromfohlander?/![]()
Hoi Sonja,sirene schreef:Hee, ik was het al helemaal vergeten!
Ben ook benieuwd wat Marc zegt.
Edele Rob, sta mij toe om nog wat extra info te geven
Het is een flinke hond (± 60 cm) maar héél iel. Zijn staart en benen zijn echt heel dun.
Zijn haar is heel zacht en heel dicht op zijn huid, zijn huid voel je niet eens. Alleen soort donshaar. Het ziet er uit als alleen ondervacht.
Mee eens Rob ?
Groetjes Sonja
ik dacht zelf heel in de verte iets met een Barsoi vanwege het haar en het iele. Verder is de Barsoi er niet in te ontdekken hoor.
Iets met een Chinese naakthond Powderpuff kan ook, maar dan met iets groots. Een jachthond ofzo.
Jezus, ik voel me groeien. Zomaar alle rassen die ik in gedachten had, zegt Marc ook (Smous, Westie, Poedel)MARC_S schreef:Beharing doet me denken aan een smous of een westie miks. Laatste onwaarschijnlijk door de lange poten. Tenminste niet direct 1 van de ouders, misschien dat een ouder al een miks was.
Smousjes zijn vrij groot maar meestal lichtbruin. Verder zijn er niet denderend veel dus erg veel bastaardjes worden er niet uit gefokt.
Ik kan niet duidelijk zien wat het is, kan een westie-miks keer middenslag poedel zijn, maar ook een smous keer een westie-kruising, een smous keer een parson JR etc.
Ook zonder typefoutje had ik er nog nooit van gehoord.Scooby schreef:Hoi Esther,Essy schreef:Een wat? van die tweede heb ik nog nooit gehoord of is dat een typefout?Scooby schreef:Hollandse Smoushond x Kromfohlander?/![]()
Een klein typefoutje, er moest nog een r tussen staan: Kromfohrlander.
Hoi Sonja,sirene schreef:Het haar is echt superzacht hè jongens. Donsachtig, niet ruw. Zacht als van een Chinese Powderpuff.
Nee, dit is gewoon normaal haar. Dat noemt men ook geen Powder Puff (tenminste dat zou niet moeten)Scooby schreef:Hoi Sonja,sirene schreef:Het haar is echt superzacht hè jongens. Donsachtig, niet ruw. Zacht als van een Chinese Powderpuff.
Is het haar van de behaarde Peruaanse en Mexicaanse Naakthonden niet ook zo zacht?