Basco is gecastreerd en blijkbaar daardoor erg aantrekkelijk voor andere reuen, alleen hij bijt niet van zich af.
Daarstraks op de hei, lekker aan de wandel met iemand anders. komt er van de zijkant een hond aan (1,5 keer groter als bas) en begint zo goed als meteen op hem te rijen na 2 sec te snuffelen, basco wou net weglopen en wordt dus bedolven door die hond, geeft een grom (

Basco glipt onder de poten van die hond en loopt weg, maar die hond gaat erweer op, dus ik ben het zat en trek die hond bij de halsband weg, wat moeilijk lukt met een 50+ kilo zware hond. maar goed lukte, gaat die er weer op, dus ik weer van oprotten jij en pak hem bij de halsband.
Begint die eigenaar van blijf van me hond af

Dus ik je moet die hond bij je houden terwijl ik hem er probeer eraf te halen. komt die eigenaar op zijn dooie akker eraan lopen pakt hem over en zegt blijf van me hond. en zegt het is zeker een teefje. me vriendin nee een reu: zegt oh gecastreerd zeker
Ik dus je moet hem verdorie

Verdomme die hond is bijne 2 zo groot als Bas en omdat die gecastreerd is mogen andere op hem rijen, dacht het niet, hij mag het ook niet van mij.
lopen we op de terug weg komt er een tervuunse herder door de struiken door en maakt zich groot en wederom bij Basco hangen, maar op dat moment loopt net een hond van me vriendin er lang op en wordt dus gepakt door die herder

Bas was vandaag de lul dus.
Moet ik het dan zo maar pikken dat een andere boven hem hangt??
Omdat die gecastreerd is.
Zouden jullie dat doen???