Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marion. schreef:
Doggen zitten bij mensen waar alles kan en mag. Zoete-inval-huizen.
Maar als visite bang is voor kwijl op hun broek, dan mag de visite buiten op het terras blijven zitten, want de honden mogen gewoon in hun eigen huis blijven
Niet???
Ech wel, hahahahaha dat beeld heb ik er ook wel bij
Inge O schreef:nee, daar ben ik nu dus achter, daar kon ik niet meer mee over straat lopen ; dan maar liever de korte pijn .
zo'n jas hoef ik niet, dan was hondjes dumpen het enige alternatief.
Hahaha, leuk he? Ik vind het heerlijk zo'n topic. Ik ga helemaal los.
Dankkkkkkkk Myran
Ben even aan het denken over nog meer vooroordelen
Marion. schreef:En nu de Golden-baas variant zónder kinderen. Kom maar op
onbeholpen softies die graag iets te knuffelen hebben, inconsequent zijn en er op rekenen dat een golden hun dat vergeeft !!!!!!
voorkomen : gaan redelijk sportief gekleed, weinig make-up, drinken graag een neut..............................................
Marion. schreef:De dame erbij is beetje ordi gekleed. Wel mooi. Wel veel plamuur. Het is wel goede plamuur want ze lacht toch veel, en het brokkelt er niet allemaal af.
En? Heb ik hier even een korte profielschets van Pieter en Caroline gegeven
Ordi en mooie kleding? hmmm, spijkerbroek ordi en mooi?
Gezien mijn huidige kop als ik wakker word, heb ik wel iets van plamuur nodig ja
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Wat ik wel vaak zie hier in de buurt is het volgende : veel jongeren die vroeger bij hun ouders thuis geen hond mochten houden, kopen als ze alleen of samen gaan wonen een pitbull.
Het zijn dan vaak van die jongens van 18 - 25 die nog nooit een hond hebben gehad. Volgens mij gaat dat toch niet goed. Het zijn dan nog meestal van die types 'gabber' of 'hooligan'.
Soms zie je wel van die ongelukkige combinaties, zoals een oude vrouw (70-80) met een husky of labrador. Zo'n hond zo beter op zijn plaats zijn in een jong actief gezin, denk je dan.
Bij een Malthezer zie ik opvallend vaak een 50+ echtpaar. Meestal wat chagrijnig en het hondje is dan ook vaak snauwerig. Komt waarschijnlijk doordat dat echtpaar het hondje angstvallig met een ruk naar zich toetrekt als er een andere hond komt aanlopen.
Zullen vast ook veel andere types met een Malthezer zijn, maar dit kom ik hier in de buurt echt vaak tegen.
Ben wel benieuwd tot wat voor type ik dan behoor met mijn Spaanse kniehoge bastaardje.
Tot nu toe ben ik trouwens niet heel erg gecharmeerd van de baasjes van "Tollers". (hoe heten die honden; iets met Novia, Duck en Tolling... ). Vooroordeel: op en top kak en voelen zich verheven boven de rest.....
Niekie schreef:Tot nu toe ben ik trouwens niet heel erg gecharmeerd van de baasjes van "Tollers". (hoe heten die honden; iets met Novia, Duck en Tolling... ). Vooroordeel: op en top kak en voelen zich verheven boven de rest.....
Ha ha ha de paar bazen die ik met tollers ken voldoen aan dit beeld in ieder geval
Fanny schreef:Bij een Malthezer zie ik opvallend vaak een 50+ echtpaar. Meestal wat chagrijnig en het hondje is dan ook vaak snauwerig. Komt waarschijnlijk doordat dat echtpaar het hondje angstvallig met een ruk naar zich toetrekt als er een andere hond komt aanlopen.
Zullen vast ook veel andere types met een Malthezer zijn, maar dit kom ik hier in de buurt echt vaak tegen.
Ben wel benieuwd tot wat voor type ik dan behoor met mijn Spaanse kniehoge bastaardje.
Mijn nichtje heeft een Maltezer (en een Franse Bulldog). Ze is er 35 en krijgt binnenkort haar eerste kindje. Daar gaat je vooroordeel.
Niekie schreef:Tot nu toe ben ik trouwens niet heel erg gecharmeerd van de baasjes van "Tollers". (hoe heten die honden; iets met Novia, Duck en Tolling... ). Vooroordeel: op en top kak en voelen zich verheven boven de rest.....
Een Nova Scotia Duck Tolling Retriever . Moet zeggen dat ik weinig ervaring heb met bazen van dat ras. Maar op de shows is 1 dame die er dus absoluut niet representatief uitziet (om het netjes te zeggen) en de paar keer dat ik in de ring werkte waar de Tollers werden gekeurd was er iedere keer iets mis met haar inschrijving. Het kan toeval zijn, maar toch.....
Fanny schreef:Bij een Malthezer zie ik opvallend vaak een 50+ echtpaar. Meestal wat chagrijnig en het hondje is dan ook vaak snauwerig. Komt waarschijnlijk doordat dat echtpaar het hondje angstvallig met een ruk naar zich toetrekt als er een andere hond komt aanlopen.
Hier een ander type met een Maltezer. Ik ben 22, student, en heb Moos nu 2.5 jaar.
Elke ochtend lopen we zo'n 1.5 uur in het bos, waar Moos speelt met alles en iedereen. Hij is dus niet bang en keft niet. Oh, ja, hij zwemt ook, en ligt nu zwart te zijn op de bank
Er zijn hier in de buurt trouwens wel heel veel gezinnetjes met een labje. Als ik 's ochtends langs de bassischool loop liggen er standaard een aantal bruine labjes bij het hek te wachten. En die zie je ook noooooit in het bos
Hier een ander type met een Maltezer. Ik ben 22, student, en heb Moos nu 2.5 jaar.
Elke ochtend lopen we zo'n 1.5 uur in het bos, waar Moos speelt met alles en iedereen. Hij is dus niet bang en keft niet. Oh, ja, hij zwemt ook, en ligt nu zwart te zijn op de bank
Er zijn hier in de buurt trouwens wel heel veel gezinnetjes met een labje. Als ik 's ochtends langs de bassischool loop liggen er standaard een aantal bruine labjes bij het hek te wachten. En die zie je ook noooooit in het bos
En lab hoort in het bos offe minstens in een vieze sloot
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
En lab hoort in het bos offe minstens in een vieze sloot
Zo is het. Maar waarom Moos nou ook vindt dat hij daar hoort
Pas ik bij mijn honden? passen mijn honden bij mij? kwa stereotype dan he... geen idee eigenlijk
En wat voor een type moet ik dan eigenlijk zijn.. Dogo Argentino's wat hoort daarbij? :N:
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Pas ik bij mijn honden? passen mijn honden bij mij? kwa stereotype dan he... geen idee eigenlijk
En wat voor een type moet ik dan eigenlijk zijn.. Dogo Argentino's wat hoort daarbij? :N:
een beetje een 'stoer' type, maar die op hondengebied wel weten waar ze mee bezig zijn .
(dat laatste is vind ik jammer genoeg een beetje aan het veranderen, nu de argentijn veel meer in beeld begint te komen).
Haha ik ben stoer
enne meer in beeld? tis juist erg rustig de laatste tijd, het is veel erger geweest, de meeste wat je nu ziet zijn kruisingen met AmBull... wat een bepaalde fokker tegenwoordig fokt
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Jinx schreef:Okee, plaats mij es in een hokje
Ik mag over een week mijn duitse doggen pup teef ophalen. De duitse dog heb ik nog niet langs zien komen, dus ik ben erg benieuwd hoe ik nou ben (vraag ik mezelf altijd en eeuwig af )
Doggen zitten bij mensen waar alles kan en mag. Zoete-inval-huizen.
Maar als visite bang is voor kwijl op hun broek, dan mag de visite buiten op het terras blijven zitten, want de honden mogen gewoon in hun eigen huis blijven
Precies, doggenmensen zijn hele sociale mensen maar je moet onthouden dat de doggen er wonen
Het huis van doggenbezitters is ook nooit 100% brandschoon.. dat lukt je namelijk niet!
Als je bang bent om vies te worden, platgeknuffeld te worden, een verdwaalde kwijlsliert in je haar te vinden of een per ongeluk misplaatste doggenpoot op je voet te vinden dan ben je op het verkeerde adres
Doggenmensen herken je verder aan een overmatig sterk ontwikkelde rechter of linker arm en het valt op dat iedereen de doggeneigenaar kent terwijl die zelf soms verwonderd loopt te kijken van: wie was dat ook alweer...
cloris schreef:
enne meer in beeld? tis juist erg rustig de laatste tijd, het is veel erger geweest, de meeste wat je nu ziet zijn kruisingen met AmBull... wat een bepaalde fokker tegenwoordig fokt
hier bij ons in belgië begint het nu pas .
ja die fokker doet dit ook nu in belgie
Ik weet nog niet zo goed wie ik ben en waar ik bij wil horen. Daarom heb ik van alles wat. Een molosser, een terrier en een hedder.
Mijn vriend wordt dus ook echt nagekeken op straat als hij met de stafford loopt met zo'n blik van: Heb je weer zo'n gozer met een klein .... die dat moet compenseren met zijn hond. Hahaha alleen omdat hij een kale kop heeft een een beetje nors uiterlijk.
Ik vind het altijd wel grappig en betrap mezelf ook vaak op vooroordelen. Het is dan altijd weer een opluchtig om een stel tegen te komen met een goed opgevoede Jack Russel, of mensen waarvan de staff niet in de lijn hangt tijdens het uitlaten
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera
cloris schreef:
hier bij ons in belgië begint het nu pas .
ja die fokker doet dit ook nu in belgie
Vrees dat ik nu zeker weet wie je bedoelt..... En de eerder door Inge gegeven beschrijving is zeker op die persoon van toepassing.