Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voor onze lieve dajra!!
Moderator: moderatorteam
- eliza38
- Vaste gebruiker
voor onze lieve dajra!!
het staat ins ons geheugen gegrift,djara die vlak voor haar eerste verjaardag aangereden werd door een te hard rijdende auto samen met haar zus,die bleef eerst liggen djara strompelde naar haar baasje terug(mijn lieve in violette)en viel daar neer,ze zijn direct naar het dierenziekenhuis gegaan waar ze gevochten hebben voor djara,s leven,haar zusje bleek weinig te mankeren maar djara had inwendige bloedingen,en helaas heeft ze het niet gered!!een ontzettende klap voor mijn vriendin,ze had de pup bij mij vandaan,het is een kindje van een van mijn teefjes!het is zelfs op tv geweest,bij dierenkliniek,ze waren op dat moment toevallig aan het filmen in r.dam.alles staat op band!ze is op een prachtige waardige manier gecremeerd,na een schrijnend afscheid!ik wil hier haar graag herdenken!!lieve djara we zullen je nooit vergeten!!! hier op de link kunt u haar foto bekijken!
http://photobucket.com/albums/v214/eliz ... moriam.jpg
http://photobucket.com/albums/v214/eliz ... moriam.jpg
groetjes eliza

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- eliza38
- Vaste gebruiker
bedankt
bedankt voor jullie lieve berichtjes!het is alweer een ruim jaar geleden nu!maar je vergeet het nooit!mijn vriendin heeft er vreselijk verdriet om gehad en ik ook omdat het een pup van een van mijn honden was!ze heeft nu een andere pup uit een later nest van ons,en daar is ze heel blij mee!maar djara zal ze nooit vergeten wij geen van allen!en nu is ze heel blij met summer ook een schat van een hond!
http://photobucket.com/albums/v214/eliz ... ing086.jpg
http://photobucket.com/albums/v214/eliz ... ing086.jpg
groetjes eliza

- eliza38
- Vaste gebruiker
foute link!
ik wou een foto van haar nieuwe staf summer erbij plaatsen maar er ging iets fout!dus ff opnieuw!

groetjes eliza

- eliza38
- Vaste gebruiker
Re: voor onze lieve djara!!
[quote="eliza38"]het staat ins ons geheugen gegrift,djara die vlak voor haar eerste verjaardag aangereden werd door een te hard rijdende auto samen met haar zus,die bleef eerst liggen djara strompelde naar haar baasje terug(mijn lieve in violette)en viel daar neer,ze zijn direct naar het dierenziekenhuis gegaan waar ze gevochten hebben voor djara,s leven,haar zusje bleek weinig te mankeren maar djara had inwendige bloedingen,en helaas heeft ze het niet gered!!een ontzettende klap voor mijn vriendin,ze had de pup bij mij vandaan,het is een kindje van een van mijn teefjes!het is zelfs op tv geweest,bij dierenkliniek,ze waren op dat moment toevallig aan het filmen in r.dam.alles staat op band!ze is op een prachtige waardige manier gecremeerd,na een schrijnend afscheid!ik wil hier haar graag herdenken!!lieve djara we zullen je nooit vergeten!!! hier op de link kunt u haar foto bekijken!

groetjes eliza

- Niekie
- Zeer actief
- eliza38
- Vaste gebruiker
ik snap het
ik snap het best hoor,de een vind het enger als de ander!wij zelf vonden het een erg mooie foto,we hebben er nog veel meer,ze was helemaal bedolven onder de rozen!maar ik begrijp het best dat je het een naar gezicht vind,probeer het te zien alsof ze slaapt zo heb ik het in het begin gedaan!nu ben ik er aan gewend,aan de foto dan he,je raakt er nooit aan gewend dat ze er niet meer is!!dat verdriet blijft!!!
groetjes eliza