Hij is altijd een erg gezonde hond geweest, nooit wat mee gehad. Maar sinds 2 weken is hij echt doodziek.
Ik ben met hem naar de dierenarts geweest en zijn urine werd onderzocht en het bleek dus dat hij blaasontsteking had. We kregen antibiotica, maar hij spuugt de medicijnen elke keer weer uit.
Hij werd eigenlijk alleen maar slechter en toen zijn we gisteren weer naar de dierenarts gegaan, die een bloed onderzoek heeft gedaan. Toen bleek dat hij nierbekkenontsteking had.
Nu heeft hij weer pilletjes erbij gekregen en speciaal dieetvoer, maar hij eet niet, spuugt alles weer uit, wat hij uitspuugt is alleen maar gal.
Hij staat te trillen op zijn poten, lijkt net of hij dronken is, zakt soms door zijn achterbenen. Hij trilt helemaal en hijgt constant.
Zelfs leverworst wil hij niet (deed ie eerder een moord voor bij wijze van).
Hij kijkt zo raar uit zijn ogen, echt verschrikkelijk om te zien.
Nu gaan we vanavond maar weer naar de dierenarts, want hij knapt gewoon niet op (komt natuurlijk omdat hij niets binnenhoudt)
Hij drinkt bijna niet meer, eet al een week niet meer.
Ik heb het idee dat ie niet meer wil.
Hij is doodongelukkig.
Maar de dierenarts blijft steeds medicijnen voorschrijven, maar het heeft gewoon geen zin.
Wat moeten we doen? In laten slapen? Maar misschien is het nog wel te genezen. Ik heb een beetje het (misschien helemaal verkeerde) idee dat de dierenarts alleen maar geld wil verdienen door hem weer allerlei injecties te geven van alles voor te schrijven. Misschien is dit wel helemaal onterecht hoor, ik weet ook echt niet wat ik moet doen, zit echt met mijn handen in het haar.
Ik weet wel dat dit niet langer zo kan, hij moet echt snel opknappen anders is het echt heel zielig.
Ik ben deze week al 5 keer naar de dierenarts met hem geweest en vanavond weer.
En ik bedoel ook niet dat ik wil dat hij doodgaat, hij is mijn alles, mijn maatje en ik kan hem nog echt niet missen

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Please help me, ik weet het echt niet meer.