En wat zegt dat dus over jullie, dames....???Frederique schreef:ik ook nietlittle-wolf schreef:ikke nietAngel-eyes schreef:
Leuke vrouwen zijn ook bezet of lesbisch![]()
Groetjes,
Frederique

Precies..
Moderator: moderatorteam
Dat we kieskeurig zijn,Sietske schreef:En wat zegt dat dus over jullie, dames....???Frederique schreef:ik ook nietlittle-wolf schreef:ikke nietAngel-eyes schreef:
Leuke vrouwen zijn ook bezet of lesbisch![]()
Groetjes,
Frederique![]()
Precies..
Psies!little-wolf schreef:Sietske schreef:En wat zegt dat dus over jullie, dames....???Frederique schreef:ik ook nietlittle-wolf schreef: ikke niet![]()
Groetjes,
Frederique![]()
Precies..uhm....
dat er ook leuke niet lesbiesche vrouwen vrijgezel zijn.
Oooooh die zullen er vast zijn.Angel-eyes schreef:Dus zijn er ook nog steeds leuke single hetero'slittle-wolf schreef:Sietske schreef:En wat zegt dat dus over jullie, dames....???Frederique schreef: ik ook niet![]()
Groetjes,
Frederique![]()
Precies..uhm....
Dan is tie vast 60 ofzo, of allergisch voor honden.little-wolf schreef:ja zag t. gezellie!!!!!!!!samendjinn schreef:Mhhhhhhhhh denken ik zou kunnen denken TOSA kruising Akita
(maar zal daarvoor even zijn staart moeten zien
HEy maareh free wolfie hey ik ben r ook![]()
o enne fred, sam is vrij hoor!! en hetero.
hahahaha. lees zn voorstel topic maar.staat zn leeftijd.Frederique schreef:Dan is tie vast 60 ofzo, of allergisch voor honden.little-wolf schreef:ja zag t. gezellie!!!!!!!!samendjinn schreef:Mhhhhhhhhh denken ik zou kunnen denken TOSA kruising Akita
Anders hield je hem wel voor jezelf als kerstcadeau![]()
Groetjes,
Frederique
Waarom?little-wolf schreef:hahahaha. lees zn voorstel topic maar.staat zn leeftijd.Frederique schreef:Dan is tie vast 60 ofzo, of allergisch voor honden.little-wolf schreef:ja zag t. gezellie!!!!!!!!samendjinn schreef:Mhhhhhhhhh denken ik zou kunnen denken TOSA kruising Akita
Anders hield je hem wel voor jezelf als kerstcadeau![]()
Groetjes,
Frederique
hmmm....kan wel vragen oftie uit een doos wil springen morgen met een strikje om.
Misschien eens niet naar een homobar gaan om een Coeberghje te drinkenFrederique schreef:Oooooh die zullen er vast zijn.Angel-eyes schreef:Dus zijn er ook nog steeds leuke single hetero'slittle-wolf schreef:Sietske schreef: En wat zegt dat dus over jullie, dames....???![]()
Precies..uhm....
Alleen kom ik ze nooit tegen![]()
Groetjes,
Frederique
Nee....... waarom als in waaromheenlittle-wolf schreef:kerstcadeautje.Frederique schreef:
Waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Frederique![]()
maar jij mag hem ook wel uitpakken.
Oh hemel.......... of ik ben heeeeeeeeeel wakker, of jij juist helemaaaaaaaal nietlittle-wolf schreef:Frederique schreef:Nee....... waarom als in waaromheenlittle-wolf schreef:kerstcadeautje.Frederique schreef:
Waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Frederique![]()
maar jij mag hem ook wel uitpakken.
![]()
![]()
Groetjes,
Frederiquemoet nu ff denken.
![]()
klein snappertje, begrijp je?
Ja, ik zou dan persoonlijk geen foto's gaan lopen plaatsen op een publiek forum, maar goed.Scooby schreef:Hoi,
Ik denk ook dat er iets van een Staffordshire Terrier in zit. (Dus een Pittbul, volgens de wet...)
het maakt toch geen klap uit of , als er staff in zit, die een papier had? het gaat toch om deze hond, als men vind dat deze de uiterlijke kenmerken heeft die onder de wet vallen , ben je de L*L .little-wolf schreef:ken toch een staff zijn geweest met boom?Scooby schreef:Hoi,
Ik denk ook dat er iets van een Staffordshire Terrier in zit. (Dus een Pittbul, volgens de wet...)
waarom meteen zo negatief?
Omdat de wet nou eenmaal zo is. Het is een achterlijke wet, maar dat verandert niks aan het risico dat die hond loopt.little-wolf schreef:ken toch een staff zijn geweest met boom?Scooby schreef:Hoi,
Hanneke2 schreef:Omdat de wet nou eenmaal zo is. Het is een achterlijke wet, maar dat verandert niks aan het risico dat die hond loopt.little-wolf schreef:ken toch een staff zijn geweest met boom?Scooby schreef:Hoi,