Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kc dordrecht!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
kc dordrecht!
Na lang (heeeeeeeeeeel lang) zoeken naar een hondenschool die voldoet aan mijn wensen.... Heb ik er denk ik eentje gevonden! Jippie!!!! Gisteren ben ik eindelijk eens wezen kijken bij kc Dordrecht.
Kan niet in het weekend meer trainen met Blitz vanwege mijn baan. Dus dan vallen een hoop cursussen af. Ook is het lastig om een school te vinden nu die niet traint met de klikker.
Ben gisteren dus wezen kijken. De koffie was lekker en de mensen waren vriendelijk! Heel geinteresseerd en ze vertelden eigenlijk allemaal dingetjes die in mijn oren eerlijk en oprecht klonken.
Het was wel leuk toen we daar net waren kwamen alle pups binnen gezet. Leuk om te zien, was net een spelletje, raden welk ras enzo.
We zijn naar aanleiding van het gesprek en een rondje lopen ingedeeld in de VEG cursus. Dit omdat we al ongeveer een jaar niet meer trainen, om de draad weer op te pakken en omdat dat het eerlijkste is tegenover de hond.
Het geeft me een goed gevoel die club. De man waarmee we een stukje gingen lopen kon me veel vertellen over Blitz zijn verleden. Hij had alleen vermoedens, en ik kon het alleen maar bevestigen wat hij zei. Vond het erg knap en dat geeft me natuurlijk ook een gevoel dat ik daar goedzit.
Krijg geen les van de mensen waarmee ik heb gesproken, dus het is maar afwachten natuurlijk, maar ik heb alle zin van de wereld weer gekregen. het was me allemaal een beetje ontgaan dat er ook nog leuke gezellige en vooral eerlijke hondenscholen bestaan!!! Had de moed een beetje opgegeven.
Kan natuurlijk niet gelijk oordelen na een gesprek daar, maar volgens mij.... zit het wel goed daar!
Mijn vooroordelen over kynologenclubs zijn in ieder geval als sneeuw voor de zon verdwenen!!!!!
In februari mag ik beginnen, ik zal jullie op de hoogte houden.
Kan niet in het weekend meer trainen met Blitz vanwege mijn baan. Dus dan vallen een hoop cursussen af. Ook is het lastig om een school te vinden nu die niet traint met de klikker.
Ben gisteren dus wezen kijken. De koffie was lekker en de mensen waren vriendelijk! Heel geinteresseerd en ze vertelden eigenlijk allemaal dingetjes die in mijn oren eerlijk en oprecht klonken.
Het was wel leuk toen we daar net waren kwamen alle pups binnen gezet. Leuk om te zien, was net een spelletje, raden welk ras enzo.
We zijn naar aanleiding van het gesprek en een rondje lopen ingedeeld in de VEG cursus. Dit omdat we al ongeveer een jaar niet meer trainen, om de draad weer op te pakken en omdat dat het eerlijkste is tegenover de hond.
Het geeft me een goed gevoel die club. De man waarmee we een stukje gingen lopen kon me veel vertellen over Blitz zijn verleden. Hij had alleen vermoedens, en ik kon het alleen maar bevestigen wat hij zei. Vond het erg knap en dat geeft me natuurlijk ook een gevoel dat ik daar goedzit.
Krijg geen les van de mensen waarmee ik heb gesproken, dus het is maar afwachten natuurlijk, maar ik heb alle zin van de wereld weer gekregen. het was me allemaal een beetje ontgaan dat er ook nog leuke gezellige en vooral eerlijke hondenscholen bestaan!!! Had de moed een beetje opgegeven.
Kan natuurlijk niet gelijk oordelen na een gesprek daar, maar volgens mij.... zit het wel goed daar!
Mijn vooroordelen over kynologenclubs zijn in ieder geval als sneeuw voor de zon verdwenen!!!!!
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hoi,
Leuk dat je zo enthousiast bent over de KC en dat je mening over de KC's in het algemeen is bijgesteld.
Ik moet wel toegeven dat KC Dordrecht zich wel verschilt met de manier van lesgeven en trainen met die van andere KC's....
Zelf loop ik er ook met veel plezier trainingen en geef les.
Ik denk zelfs ook wel te weten wie je hebt gesproken, dat is inderdaad een toffe peer.
Ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult krijgen en wie weet spreken we elkaar een keer.
Om op de vraag van Willeke te antwoorden.
Ja het terrein is grotendeels omheind.
Kom gewoon eens kijken, zodat je zelf een idee hebt van het terrein en de trainingen.
Wel eerst even bellen zie www.kcdordrecht.nl
Leuk dat je zo enthousiast bent over de KC en dat je mening over de KC's in het algemeen is bijgesteld.
Ik moet wel toegeven dat KC Dordrecht zich wel verschilt met de manier van lesgeven en trainen met die van andere KC's....
Zelf loop ik er ook met veel plezier trainingen en geef les.
Ik denk zelfs ook wel te weten wie je hebt gesproken, dat is inderdaad een toffe peer.
Ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult krijgen en wie weet spreken we elkaar een keer.
Om op de vraag van Willeke te antwoorden.
Ja het terrein is grotendeels omheind.
Kom gewoon eens kijken, zodat je zelf een idee hebt van het terrein en de trainingen.
Wel eerst even bellen zie www.kcdordrecht.nl
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
-
- Vaste gebruiker
hartstikke bedankt sandra ( en jij natuurlij ook bernadet) voor jullie antwoordt
Ik train nu nog altijd ergens anders, heb al 3x VEG cursus gedaan en kom gewoon niet verder waar ik nu ben
. We zakken puur op de losloop dingen, dan peert ze hem om vervolgens niet terug te komen ( vandaar ook dat ik iets omheinds zoek
) en zo zijn er nog wat kleine dingetjes die ik haar wel wil leren, maar daar niet de kans krijg
Ik zal is op de site kijken, en als het me wat lijkt zie je me wel een keer verschijnen
Ik train nu nog altijd ergens anders, heb al 3x VEG cursus gedaan en kom gewoon niet verder waar ik nu ben

Ik zal is op de site kijken, en als het me wat lijkt zie je me wel een keer verschijnen

willeke

- Tesslys
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): BC's.
- Contacteer:
Re: kc dordrecht!
Ik denk dat je bij deze KC goed zit. Ik heb er voorheen wedstrijden gelopen en heb ook div. mensen zien lopen die daar vandaan kwamen en die liepen ook allemaal goed.Bernadette schreef:Na lang (heeeeeeeeeeel lang) zoeken naar een hondenschool die voldoet aan mijn wensen.... Heb ik er denk ik eentje gevonden! Jippie!!!! Gisteren ben ik eindelijk eens wezen kijken bij kc Dordrecht.
Groetjes Johanna