Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rataplan schreef:Ze is prachtig maar is ze ook lief?
Geen idee! Hij is een gecastreerde reu en op het eerste oog inderdaad een lieve vrolijke hond. Bang/terughoudend voor mannen, maar verder wel open in contact. Met Nelson deed hij het goed. Wel veel spanning in hem, maar die spanning zie je zakken als hij ziet dat het goed is. Mijn hartje heeft ie wel een beetje gepikt..de rotzak!
Rataplan schreef:Ze is prachtig maar is ze ook lief?
Geen idee! Hij is een gecastreerde reu en op het eerste oog inderdaad een lieve vrolijke hond. Bang/terughoudend voor mannen, maar verder wel open in contact. Met Nelson deed hij het goed. Wel veel spanning in hem, maar die spanning zie je zakken als hij ziet dat het goed is. Mijn hartje heeft ie wel een beetje gepikt..de rotzak!
Hahah vind je het gek hij ziet er zo lief uit. Leuk hoor weer een hond in de familie weer eentje die het goed gaat krijgen
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Eline* schreef:
Zo in zijn geheel kun je het wel heel duidelijk zien ja, maar op de eerste foto moest ik ook meteen denken aan iets van cattledog. De kop is echt akita
Tamara/Bayko schreef:Zo in zijn geheel kun je het wel heel duidelijk zien ja, maar op de eerste foto moest ik ook meteen denken aan iets van cattledog. De kop is echt akita
Zie net dat het al geraden was en dat ik helemaal mis zat.
Maar op foto 1 zag ik toch heeeeeel duidelijk ook Cattle dog ja.
Maar op deze staande foto weer helemaal niet.
Leuk dit soort raadfoto's.
Keep them coming zou ik zeggen.
Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Wat een mooie hond. Hij doet me (qua lichaam) aan mijn vorige hond Loeky denken. Alleen bij haar was alles wat uitgezakt (ik vermoed dat ze als fokteef aardig is uitgemolken, maar daar heb ik nooit harde bewijzen voor gevonden).
De kop is overduidelijk Akita.
Hij is prachtig hoor
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe