Wie heeft of kent een hond met een lever shunt? Wat zijn de ervaringen hiermee en wat is er aan gedaan?
Ik ben heeeeeel benieuwd naar de reacties.
Groetjes!
Moderator: moderatorteam
Het komt inderdaad "vaker" voor bij de cairnterrier, maar dus ook bij mijn mengelmoesje.een levershunt moet operatief opgelost worden anders wordt het hondje niet echt oud. Er zijn bepaalde rassen waar dit vaker bij voorkomt bv de cairnterrier
BedanktWat een narigheid allemaal. Ik hoop voor jullie beide dat het allemaal goed af zal lopen. Ik duim in ieder geval en wens jullie heel veel sterkte!
Knuffies voor Luna en Jores!
Thanx Inge. Op de 6e zal ik de uitstalg wel ff plaatsen op de forumen voor twinkles : heel erg duimen hoor
Luna's moeder is een rood/witte Ierse Setter. Haar papa is een ongelofelijke lelijke straathond van een vuilnisbak. Het kan maar zo dat Pa genen heeft van een cocker (daar heeft ze inderdaad veel trekken van), genen van een retriever, genen van een Nova Scotia (heeft ze ook ernorm veel weg van)Weet je trouwens welke rassen er in Luna zitten? Het lijkt alsof er spaniel in zit
Kij!! Da's heel goed nieuws!!!Mijn kaninchen teckel heeft een levershunt operatie gehad in april dit jaar. Ze is snel hersteld van de operatie en maakt het prima. Ze is nu 1 jaar en 100 % gezond verklaard.
Hopelijk herstelt jouw hond ook zo goed. Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het wel.