Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

E.G. foutloos afgerond

Moderator: moderatorteam

DogoDonna
Actief

E.G. foutloos afgerond

Ongelezen bericht door DogoDonna »

Donna heeft de E.G. foutloos afgerond!!!! Ze deed alle oefeningen super goed.

Jammer dat we geen officieel examen hadden, maar de trainer heeft genoeg kennis en ervaring (tientale jaren) om te bepalen hoe de honden het gedaan hebben. In de loop der jaren zijn er teveel mensen die hun hond niet voldoende kunnen laten 'volgen' en dan zak je voor een examen, vandaar dat hij geen examens meer doet.

Op naar de V.E.G.!!!
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Van harte gefeliciteerd, hartstikke goed.

Maar het is eigenlijk wel een rare beredenering van die trainer dat hij geen examens meer afneemt omdat er te weinig mensen slagen. :denken: Want jij bent nu foutloos door je onofficiele examen gekomen, maar anderen die dus eigenlijk zouden zakken op een echt examen mogen dus ook door naar de volgende gehoorzaamheidscursus? :19:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
DogoDonna
Actief

Hij werkt wel naar de examen oefeningen toe, alleen zit de examinator er niet meer bij. Zijn uitgangspunt is uiteindelijk een hond hebben waar je thuis plezier van hebt en die thuis functioneert.

In de loop der jaren heeft hij gemerkt dat er toch veel mensen zijn die denken dat het tijdens het uurtje cursus moet gebeuren, dat kan natuurlijk niet. Maar hij kan en wil geen mensen veranderen, alleen proberen om die mensen wat te leren. Wat mensen daarmee doen is aan henzelf.

Andere zijn wel fanatiek, leggen de lat hoog en gaan voor perfectie (ik ook :mrgreen: ).

Kijk, ik ken de trainer al jaren en heb met onze vorige dogo ook bij hem getraind, toen nog wel officieel, we hebben toen de EG en VEG met 79 punten!! gehaald. Ik weet dat hij gewoon erg goed is, voor mij is een papiertje dan niet zo belangrijk, ik ga ook geen wedstrdijen doen. Ik wil een hond die goed getraind is en wordt. :ok:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Megannetje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Megannetje »

Gefeliciteerd hoor! :mrgreen:
Afbeelding
annepanne

Ongelezen bericht door annepanne »

Leuk! Moet zelf volgende week voor EG, maar foutloos zal wel niet lukken... :mrgreen:
DogoDonna
Actief

annepanne schreef:Leuk! Moet zelf volgende week voor EG, maar foutloos zal wel niet lukken... :mrgreen:
Succes :ok:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
annepanne

Ongelezen bericht door annepanne »

Thanx! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”