Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rymadil, ik snap het niet meer met Wuilus. Ervaring? Raad?
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Voor de hond bedoel je?Roelfien schreef:Ja, dat doof worden heeft bij oude honden echt wel zijn voordelen.Jackie was altijd panisch voor vuurwerk en de laatste 2 jaar sliep ie er rustig doorheen.
Scheelt een hoop stress.
Dat moet jij ook wel kennen van Beertje.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Triest om te lezen dat Wuilus zeer waarschijnlijk toch kanker heeft. Ik hoop dat ze inderdaad nog een lange poos van de tuin kan genieten.
Chiva van mij is ook al 15 en hoewel ze een van die onverwoestbare bastaardhondjes lijkt, begon ze wel een beetje stram te worden. Sinds een paar maanden geef ik haar nu Primeval puppy gelatinaat (puppy, omdat in de volwassen vorm calcium zit en dat volgens de dierenarts ook voor volwassen honden niet goed is). Ik zag al heel snel effect, ze trekt weer af en toe een sprintje.
Chiva van mij is ook al 15 en hoewel ze een van die onverwoestbare bastaardhondjes lijkt, begon ze wel een beetje stram te worden. Sinds een paar maanden geef ik haar nu Primeval puppy gelatinaat (puppy, omdat in de volwassen vorm calcium zit en dat volgens de dierenarts ook voor volwassen honden niet goed is). Ik zag al heel snel effect, ze trekt weer af en toe een sprintje.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Sennaruby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
wij hebben de minst slechte ervaring, met Previcox
de rest werd Baco heel suf en depri van, geen zin meer geen benul meer voor
.
nu krijgt hij gewrichten complex speciaal van hond vitaal,e n alleen als hij pijn heeft, smorgens stijf is, dan krijgt hij een kwart pijnstiller
Sorry, zat te pitten :N:
de rest werd Baco heel suf en depri van, geen zin meer geen benul meer voor
nu krijgt hij gewrichten complex speciaal van hond vitaal,e n alleen als hij pijn heeft, smorgens stijf is, dan krijgt hij een kwart pijnstiller
Sorry, zat te pitten :N:
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 17 sep 2007 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Fieke,Sennaruby schreef:Toevallig werd ik er tijdens mijn opleiding tot dierenhomeopaat op gewezen dat Rymadil agressie kan veroorzaken. Wees er dus wel op bedacht en als je hond agressief wordt, schakel dan over op een ander middel.
Groetjes,
Fieke
Je haalt nu een topic van drie jaar geleden omhoog met deze opmerking terwijl de hond waar het over ging inmiddels al is overleden...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
boxersien
Hier zeker ervaring met Rimadyl en het komt hier niet meer binnen!!! Boris werd idd heel onrustig, kon niet meer lekker liggen, als hij eens sliep dan trok hij altijd met zijn poten en voor de rest was hij gewoon hyper de hyper.
Bo heeft het ook gehad omdat ze opeens een paar x wegviel met haar gehele achterhand zonder dat ze wat aangaf en als haar achterhand niets deed wilde ze wel gewoon verder lopen.
Rontgenfoto's wezen uit dat de rug prefect is, maar de heupen waren bagger. Snap nog steeds niet hoe ze dan zo verlamd erdoor kon zijn, maar oke.
Wegens deze problemen ging ze op de rimadyl. En ja, de aanvallen kwamen steeds meer en meer en heftiger. Sindsdien bijt ze ook vreemde mensen.
Rimadyl is gestopt na 3 weken toen we echt zagen dat het alleen maar erger werd met de rimadyl. Ze was vele keren per dag verlamd aan haar achterzijde en ging ook steeds sneller mensen proberen te pakken (terwijl ze eerst nooit naar mensen keek).
Ze knapte zienderoog op en nu al een jaar lang nergens geen last meer van. Dit zonder medicijnen. Alleen het probleem: bijten van vreemden is er nooit meer uit gegaan.
Nu kijkt ze nooit meer naar andere mensen om, tenzij ik met hun praat. Dan kwispeld ze en is gewoon in relaxte houding. Zodra ze aaien pakt ze echter, dus ze komt nu nooit meer in contact met vreemden.
Vind het dus ook vreemd dat een pijnstiller zo'n effect kan geven.
Hier leeft boris nu alweer 3 á 4 jaar op metacam en dat gaat prefect zonder problemen. Alleen moet ik blijven maken dat zijn maag gevuld is en dus meerdere porties per dag geven.
Bo heeft het ook gehad omdat ze opeens een paar x wegviel met haar gehele achterhand zonder dat ze wat aangaf en als haar achterhand niets deed wilde ze wel gewoon verder lopen.
Rontgenfoto's wezen uit dat de rug prefect is, maar de heupen waren bagger. Snap nog steeds niet hoe ze dan zo verlamd erdoor kon zijn, maar oke.
Wegens deze problemen ging ze op de rimadyl. En ja, de aanvallen kwamen steeds meer en meer en heftiger. Sindsdien bijt ze ook vreemde mensen.
Rimadyl is gestopt na 3 weken toen we echt zagen dat het alleen maar erger werd met de rimadyl. Ze was vele keren per dag verlamd aan haar achterzijde en ging ook steeds sneller mensen proberen te pakken (terwijl ze eerst nooit naar mensen keek).
Ze knapte zienderoog op en nu al een jaar lang nergens geen last meer van. Dit zonder medicijnen. Alleen het probleem: bijten van vreemden is er nooit meer uit gegaan.
Nu kijkt ze nooit meer naar andere mensen om, tenzij ik met hun praat. Dan kwispeld ze en is gewoon in relaxte houding. Zodra ze aaien pakt ze echter, dus ze komt nu nooit meer in contact met vreemden.
Vind het dus ook vreemd dat een pijnstiller zo'n effect kan geven.
Hier leeft boris nu alweer 3 á 4 jaar op metacam en dat gaat prefect zonder problemen. Alleen moet ik blijven maken dat zijn maag gevuld is en dus meerdere porties per dag geven.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo