Daar kan ik mee leven
Ik ben heel blij met deze "diagnose" Nu is duidelijk wat haar echt mankeert en daar kan ik mee omgaan
PS het gaat ontzettend goed met haar sinds twee dagen dus ik zie het helemaal zitten.
Moderator: moderatorteam
MARC_S schreef:Wuilus heeft waarschijnlijk kanker dus ik ga haar verwennen en alles op alles zetten om haar een fijn leven te geven voor zolang het duurt.
Mijn goede vriendin is arts en die heeft net alle bobbels van Wuil bekeken en we zijn tot de conclusie gekomen dat de tumor aan haar lip een uitzaaiing is van de tumor aan haar borst die ik voor vetbult wilde houden. De tumor in haar buik lijkt op oestrogeenbasis zegt mijn vriendin en die zaaien ineens uit na zeer langzame groei, precies zoals het gegaan is. Verder heeft ze een tumor in haar achterpoot ter grootte van een ei waarvan ik hoopte dat het een verrekking in de spier was door het wegrennen dat ze laatst deed. Maar mijn vriendin zegt bijna zeker te zijn dat het een tumor is door de strakke aanhechting aan het onderliggend weefsel.
Maargoed, ik heb er vrede meeMijn dame wordt volgende week veertien en als het niet meer gaat dan nemen we afscheid en is ze mijn beste hond ooit geweest
Een die alles heeft meegemaakt en waar ik alles voor heb gedaan. Mooier kan toch niet? We gaan vanaf volgende week genieten van de tuin en maken een mooie laatste tijd
Ik ben tevreden.

goed zo, marc! dat wordt een mooie verjaardag voor je oma, volgende week in haar eigen tuin!MARC_S schreef:Bedankt voor alle lieve woordjesIk heb er echt vrede mee, ben er diep in mijn hart blij mee, er is iets definitiefs nu. Er zal een duidelijke grens komen en geen geval van eeuwige verslechtering tot je met een wrak de straat over gaat. Nu weet ik dat als ze echt moeilijk doet het niet meer goed komt. Het wordt erger.
Daar kan ik mee levenIk ga morgen de DA bellen voor de beste duurste pijnstillers en zodra ze moeilijk gaat doen op de beste pijnmedicatie is het einde verhaal. Ze zal geen seconde last krijgen van haar lichaam en alles wat we doen wordt kwalitatief hoogwaardig.
Ik ben heel blij met deze "diagnose" Nu is duidelijk wat haar echt mankeert en daar kan ik mee omgaan![]()
PS het gaat ontzettend goed met haar sinds twee dagen dus ik zie het helemaal zitten.
Bij erg oude honden groeit weefsel zowiezo langzaam, het gaat goed dus ik heb er wel vertrouwen in. Ze was een aantal weken geleden door haar rug gegaan en dat is nu helemaal over. Ze loopt weer goed en is lustig en monter. Ze wordt alleen doof want soms hoort ze me helemaal niet meer binnekomen.Roelfien schreef:Och hemel, ik lees je topic nu pas en wilde al een hele verhandeling schrijven over die klote rymadil enzo. Maar goed, dat hebben anderen ook al geschreven en je bent met Wuilus dus opeens in een heel ander stadium terecht gekomen.
Hopelijk slaat de kanker niet te snel door en hebben jullie toch nog een fijne tijd komende periode. Heel veel sterkte.
Bij erg oude honden groeit weefsel zowiezo langzaam, het gaat goed dus ik heb er wel vertrouwen in. Ze was een aantal weken geleden door haar rug gegaan en dat is nu helemaal over. Ze loopt weer goed en is lustig en monter. Ze wordt alleen doof want soms hoort ze me helemaal niet meer binnekomen.MARC_S schreef:.