Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mijn hond snoopy ze is nu bijna 6 maanden is de hele tijd
aan het graven op de mat het kleed graaft ze helemaal weg nou dacht
ik dat ik een beetje bloed had gevonden zou ze al loops kunnen zijn
'daar is ze toch nog veel te jong voor ze likt ook de hele tijd aan haar plasser ze is van 9 juni 2004 ja ik vraag het omdat ik haar steeds los laat en stel je voor ........ :groetjes theetje
theetje schreef: mijn hond snoopy ze is nu bijna 6 maanden is de hele tijd
aan het graven op de mat het kleed graaft ze helemaal weg nou dacht
ik dat ik een beetje bloed had gevonden zou ze al loops kunnen zijn
'daar is ze toch nog veel te jong voor ze likt ook de hele tijd aan haar plasser ze is van 9 juni 2004 ja ik vraag het omdat ik haar steeds los laat en stel je voor ........ :groetjes theetje
Ja hoor, qua leeftijd kan dat prima. Die jongste van mij was ook net 6 maanden. En vervolgens kun je er de klok op gelijk zetten, iedere 6 maanden is het raak
Maar je merkt snel genoeg of ze interessant gaat worden voor de reuen hoor (en zelf ook van avances gediend is). Die van ons is nu 2 weken loops, heeft nog steeds overal los gelopen, maar nu moeten we gaan oppassen want ze is er bijna klaar voor nu
Weet iemand wat het betekent als ze op de deurmat krabben. Ik dacht dat ze het had afgekeken van onze katten
Roxy moet ook nog loops worden (ze is nu ruim 7 maanden)
Isa is bijna 11 maanden en nog niet loops geweest! Ik vraag me echt af wanneer dat komt, ik wilde eigenlijk een keertje met de show in eindhoven meedoen maar ik ben bang dat ze dan net loops is, dat zal je dan net zien.
Tot welke leeftijd kunnen ze voor het eerst loops worden, of zit daar niet echt een limiet op?
Groetjes Corinne.
Geniet van het leven, het duurt maar even!
De loopsheid is heel vaak ook gebonden aan de seizoenen, niet alleen aan de leeftijd.
De meeste honden worden loops in het vooorjaar, als de dagen langer worden en de temperatuur stijgt, of in het najaar, voordat het echt koud gaat worden.
Om deze zelfde reden leggen alle vogels een ei in Mei, en niet in December.
Om bovenstaande vraag ik me af of Snoopy op amper 6 maanden en vrijwel midden in de winter, bezig is aan haar eerste loopsheid. Die zou ik eerder verwachten in Maart, April.
honden kunnen idd al loops worden vanaf de 6 maanden. maar is ook afhankelijk van het ras de grootte voorjaar na jaar. hoever is de hond ontwikkeld. vanaf de 6 maanden komen de honden in de pubertijd en worden ze volwassen en kunnen ze dus loops worden.
dat van aan de mat krabben kan de hond idd van de kat af hebben gekeken. gedrag synchronisatie.
Ca Cajuina schreef:Kan best zijn dat ze loops is. Ze heeft wel de leeftijd ervoor
Met bijna 6 maandjes?
Zou toch wel een beetje erg vlot zijn dan, lijkt mij hoor.
Hoi Theetje,
Heeft Snoopy toevallig een erg dikke, gezwollen "plasser" sinds een weekje of wat?
Ja hoor is goed mogelijk. Ik weet niet wat voor hondje het is? Maar als het een klein terriertje is is het goed mogelijk dat zij al met 6 maanden loops is.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera
Kan best de rottweiler van mijn zuster was er ook snel bij. Zij was alleen de ongelukkige om heel vlug achter elkaar loops te worden. We hadden een afspraak gemaakt bij de da om te stereliseren en de avond ervoor wordt ze loops, dus moesten weer wachten, anders zou ze waarschijnlijk wel 3 of 4 keer per jaar loops worden.
bedankt voor jullie reactie was volgens mijn paniek om niks ik heb
een witte handdoek in haar bench gezien maar geebn bloed meer
gezien maar gezien haar gegraaf zou het wel niet lang meer duren voor ze loops is groetjes theetje en een pootjevan snoopy