Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ff een spoedvraagje!!
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Marja
- Zeer actief
MARC_S schreef:Koop een groot blik tonijnmoten in water (niet olie dus, daar moet je op letten) en schenk dat viswater in een pan met gewoon water verdund (zeg 1:3). Wuilus doet er een moord voor en de visolien, zouten en water zijn prima voor haarHet ruikt zo sterk dat het meestal wel een drink/eetlust op wekt.
Ga ik doen (morgen:))
Als ze het niet wil maak ik Stapper er wel blij mee
groetjes Marja Zara en Stapper

-
Sjiel
- Zeer actief
Geen idee.........MARC_S schreef:Sjiel schreef:Als het plotseling komt , zonder zwoegen en duidelijk ongemak, is het regurgiteren.
Mijn kat kan ook zo kotsen als Wuil, net alsof ie bijna dood gaat. Visite schrikt zich de kelere!
Waar zou dat door komen? Heb jij een idee? Eerder was het gewoon echt Uuurghhh, klaar. Nu zit die hele schreeuw erbij, net een mensengeluid. Whooooaaaaaaargghhhhhhhhhh hahaha.
weg gehaald zit een virus in
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Jip,jip007 schreef: Hoi Karen,
niet elke hond begint zo , onze domino lag alleen maar heel erg te kwijlen op haar bedje verder niets
Zo begon het bij Lana ook, maar daarna kreeg ze toch braakneigingen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Ca Cajuina
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
probeer anders kleine beetjes suikerwaterMarja schreef:MARC_S schreef:Koop een groot blik tonijnmoten in water (niet olie dus, daar moet je op letten) en schenk dat viswater in een pan met gewoon water verdund (zeg 1:3). Wuilus doet er een moord voor en de visolien, zouten en water zijn prima voor haarHet ruikt zo sterk dat het meestal wel een drink/eetlust op wekt.
![]()
Ga ik doen (morgen:))
Als ze het niet wil maak ik Stapper er wel blij mee

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
Marja
- Zeer actief
Zara is gelukkig weer zogoed als de oude.
Maar nu is Stapper dus aan de beurt.
Heerlijk als ik 's ochtend beneden kom ligt er of kots of poep of allebei, in de woonkamer en zelfs op de bank
Maar wat me opvalt is het volgende.
Toen ze nog geexpandeerde brokken aten zag je die dus terug in de kots. als onverteerde brokken alleen giga opgezet.
Nu eten ze hier alweer een hele tijd geperste brok, en die komt er dus heel raar uit als ze kotsen.
Alsof het drollen zijn.
Ik heb het even doorgebroken en er aan geroken want ik dacht dus echt dat Zara een drol had gekotst
Ik vind het vreemd, ik dacht dat geperste brokken uitelkaar vielen in de maag, maar die klonteren dus samen
Heerlijk als ik 's ochtend beneden kom ligt er of kots of poep of allebei, in de woonkamer en zelfs op de bank
Toen ze nog geexpandeerde brokken aten zag je die dus terug in de kots. als onverteerde brokken alleen giga opgezet.
Nu eten ze hier alweer een hele tijd geperste brok, en die komt er dus heel raar uit als ze kotsen.
Alsof het drollen zijn.
Ik heb het even doorgebroken en er aan geroken want ik dacht dus echt dat Zara een drol had gekotst
Ik vind het vreemd, ik dacht dat geperste brokken uitelkaar vielen in de maag, maar die klonteren dus samen
groetjes Marja Zara en Stapper

-
Sjiel
- Zeer actief
Die zwellen ook op in de maag, als de maag er verder nix mee doet dan duurt het vrij lang voordat ze uiteenvallen. Ik heb het soms zelf ook dat ik een hele tijd na het eten nog herkenbare dingen uitbraak. Normaal gesproken wordt voedsel in de maag gekneed, als de maag het ff niet goed doet blijft het voer er zo in staan.Marja schreef:Zara is gelukkig weer zogoed als de oude.
Heerlijk als ik 's ochtend beneden kom ligt er of kots of poep of allebei, in de woonkamer en zelfs op de bank![]()
Alsof het drollen zijn.
Ik heb het even doorgebroken en er aan geroken want ik dacht dus echt dat Zara een drol had gekotst![]()
weg gehaald zit een virus in