Weken ging het superslecht en heeft ze op advies van de DA elke dag 2-3 rymadils gehad om een goede spiegel te creeren in haar bloed.
Ik heb ook erg goed nagedacht over inslapen want wat heeft een hond aan sloffend een blokje om
Ik heb eerder gemerkt dat ze zonder rymadil beter werd, minder agressief en minder sloom. Dat heb ik al nooit begrepen. Agressiedeel kon ik nog wel verklaren omdat ze misschien minder gewrichtsklachten had zou ze wat meer praatjes kunnen hebben?
Nu heeft ze gister een klein kind aangevallen (tenminste geprobeert) zonder een reden en ben ik eens gaan nadenken. Ze is dol op kinderen en sinds de rymadil haat ze alles en iedereen en loopt ze alsof ze dood wil.
Vandaag gestopt en ze loopt weer als een kievit, is weer dol op kinderen en is extreem levenslustig. Wie snapt dit nog?
Zijn er betere/andere pijnstillers? En heeft iemand ook deze ervaringen met rymadil? Ik weet even niet meer wat ik ermee aan moet nl en durf haar ook niet meer vol op rymadil te zetten ivm agressie en doodongelukkig overkomen
Help