Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine honden dragen/schoot zitten
Moderator: moderatorteam
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Op schoot vindt Nessa heerlijk, ik iets minder
Van mij mag ze alleen haar voorpoten en kop bij me op schoot leggen, maar stiekum probeert ze de rest ook erbij te wurmen
Optillen lukt uiteraard niet, maar toen ze een pup was heb ik dat eigenlijk ook nooit gedaan.. Alleen in noodgevallen met zindelijk krijgen (vlug ff buitenzetten als ik zag dat ze wilde gaan plassen)
Mijn eerste hondje, een mormeltje, heb ik ook nooit gedragen.. Vind nog steeds dat die ook best wat kilometertjes kunnen lopen en liep met haar net zoveel als ik nu met Nessa doe..
Enge grote honden deden we toen ook niet aan
Heb haar maar 1 keer echt gedragen en toen had ze een nageltje gebroken dat behoorlijk bloedde.. Moet er ook wel bij zeggen dat ze het ook helemaal niet fijn vond zo hoog van de grond

Optillen lukt uiteraard niet, maar toen ze een pup was heb ik dat eigenlijk ook nooit gedaan.. Alleen in noodgevallen met zindelijk krijgen (vlug ff buitenzetten als ik zag dat ze wilde gaan plassen)
Mijn eerste hondje, een mormeltje, heb ik ook nooit gedragen.. Vind nog steeds dat die ook best wat kilometertjes kunnen lopen en liep met haar net zoveel als ik nu met Nessa doe..
Enge grote honden deden we toen ook niet aan

Heb haar maar 1 keer echt gedragen en toen had ze een nageltje gebroken dat behoorlijk bloedde.. Moet er ook wel bij zeggen dat ze het ook helemaal niet fijn vond zo hoog van de grond

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Is het ook niet een kwestie van wennen? Als een hond nooit gedragen is zal die het ook eng vinden hoog boven de grond, als ie het van jongs af aan al kent zal het toch minder eng zijn, lijkt mij... Overigens heeft een hond wat mij betreft ook gewoon pootjes gekregen om op te lopen hoor...

You'll be in my heart... Always...
- heylane
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Keddie vind het heerlijk op schoot. We hebben hem geleerd dat hij alleen op schoot mag als we op een stoel zitten (dus niet op de bank).
Het liefst brengt hij zijn klos mee als hij op schoot ligt. Maar als hij weer wat hoort is hij er snel af (en wil dan twee tellen later er weer op .... helaas voor hem)
Het liefst brengt hij zijn klos mee als hij op schoot ligt. Maar als hij weer wat hoort is hij er snel af (en wil dan twee tellen later er weer op .... helaas voor hem)
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Caya is te groot en te zwaar om op te tillen. Daarbij heeft ze haar poten gekregen om te lopen.Ze komt wel naast me zitten om aangehaald te worden of ik ga naast haar op de grond zitten.Dan legt ze haar kop bij me op schoot en moet ik haar kroelen.
Alma

Alma
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

6 Januari 1999 -1 Mei 2010