Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tips gevraagd! Bungalow met oud en nieuw

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

bianca83
Zeer actief

Tips gevraagd! Bungalow met oud en nieuw

Ongelezen bericht door bianca83 »

Weet hier ieman of er nog ergens (betaalbaar!) een bungalowhuisje beschikbaar is waar je met een Dogo Argntino en een klein prullenbakje heen kan gaan? Ik dacht er een gevonden te hebben maar die staat nu op op aanvraag dus de kans is groot dat hij al vol is. Ook heeft het prullenbakkehondje nog geen chip en europees paspoort. Kan ja dat mocht het nodig zijn, zo aanvragen of duurt dat heel lang? Weten jullie ook toevallig hoe duur dat ongeveer is?
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

10 minuten als de dierenarts open is. Chip gaat erin en je entingen worden in het paspoort geschreven, klaar is Kees.
weg gehaald zit een virus in
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

wij hebben met oud en nieuw hetzelfde plan. We hebben geboekt via weekendje weg en gaan naar Midlaren (plaatsje bij Zuidlaren aan een groot meer).
Ik weet niet wat jij betaalbaar vind, maar je bent snel zo'n 200 euro kwijt (aankomst donderdag, vertrek maandag). En dit is dan ex schoonmaak, belasting en hond.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Groeten
Brigitte
ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Contacteer:

oud&nieuw nog vrij

Ongelezen bericht door ramona r »

:wink: Ik was net aan het surfen via www.marktplaats.nl ,want ik ben zelf op zoek naar huisjes voor de zomer. Ik kwam daar de volgende acc.tegen; www.kraanswijk.nl.Op hun site stond met oud&nieuw nog vrij.
Na m'n telefoontje voor de zomer zeiden ze dat een hond welkom is.Maar of er meer dan 1 in mogen weet ik niet.Trouwens je moet wel verder op de site anders zie je alleen de groepsaccc.Ik zou zeggen bellen en succes.
Mocht je meerdere adressen willen of links naar vak.woningen ik heb er genoeg want wij gaan ongeveer 4x per jaar in een part.huisje met Dino.Evt.kun je mij een p.m sturen voor verder contact.
Groetjes Ramona R & dino
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Bianca,

Zo lang je met je honden in Nederland op vakantie gaat, is een chip en een Hondenpaspoort niet verplicht, hoor.
bianca83
Zeer actief

We hebben toch maar voor de eerste week van januari gekozen. We gaan dan naar een huisje in Belgie waar we al eens geweest zijn. Het huisje is heel simpel maar ligt midden in de bossen en er zijn dan waarschijnlijk niet veel mensen dus dan kunnen de honden lekker rennen. Het is bijna tegen de franse grens aan. Het park heet Domaine du Bonsoy. Iemand wel eens geweest? Het is wel een beetje behelpen daar want als je aan het douchen bent dan kun je geen gas gebruiken maar het is echt heel leuk daar. En met openhaard!! Dat vind ik ook altijd erg gezellig vooral in de winter. 2 Honden meenemen daar naartoe is ook geen probleem. Oke, het is geen luxe daar maar wel erg leuk.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Brigitte30 schreef:wij hebben met oud en nieuw hetzelfde plan. We hebben geboekt via weekendje weg en gaan naar Midlaren (plaatsje bij Zuidlaren aan een groot meer).
Ik weet niet wat jij betaalbaar vind, maar je bent snel zo'n 200 euro kwijt (aankomst donderdag, vertrek maandag). En dit is dan ex schoonmaak, belasting en hond.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Groeten
Brigitte
hé wat leuk zuidlaren!!!!!!! daar woon ik --en ons paard in midlaren :mrgreen: --
dat grote meer is het zuidlaardermeer!!
Fenneke en Baloe
Afbeelding
ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Contacteer:

belgie

Ongelezen bericht door ramona r »

:eek: Ik wens jullie veel plezier in januari in Belgie.
Wat bedoel je met geen gas als je doucht?Je kunt toch zeker wel warm douchen?
Groetjes Ramona R
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Hahaha ja je kunt wel gewoon warm douchen maar als je in de douch staat gebruik je alles in 1x en kun je niet tegelijk bv. koken ofzo. Je moet dan gewoon even op elkaar wachten.
pubelia
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door pubelia »

wij gaan altijd met onze 2 honden via vacance select. daar heb je verschillende huisjes door heel europa. voor niet zo duur en voor 2 of 1 of geen honden! is meestal nog wel wat vrij ook als je nu nog boekt! kijk maar op www.vacanceselect.nl
nobody is perfect, I'm nobody!!
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”