Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Australische terrier
Moderator: moderatorteam
- Cindy&Harry
- geregistreerd lid
Australische terrier
Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen die meer weten over de Australische terrier, sinds 14 april jl. heb ik een Australische terrier uit het asiel gehaald. Hartstikke mooi lief beest. Ben benieuwd of er meer eigenaren zijn van dit ras.
Groetjes Cindy
[/img]
Ik ben op zoek naar mensen die meer weten over de Australische terrier, sinds 14 april jl. heb ik een Australische terrier uit het asiel gehaald. Hartstikke mooi lief beest. Ben benieuwd of er meer eigenaren zijn van dit ras.
Groetjes Cindy
[/img]
Samen met mijn hond, is het een stuk gezelliger
- Cindy&Harry
- geregistreerd lid
australische terrier
Hallo mensen,
Nog helemaal geen reacties, dus ik dacht ik zal zelf eens wat vertellen over dit ras:
Deze terrier komt (uiteraard) uit Australie. Het is een jachthond en gezinshond. De hond is ongeveer 25 cm. hoog.
De honden zijn snelle leerlingen en zijn erg zelfverzekerd, de opvoeding moet danook strikt gebeuren. Ze zijn waaks, moedig, alert, levendig, groot aanpassingsvermogen, intelligent en speels, onafhankelijk.
Zelf vind ik dit een erg leuk en mooi ras, en ben best verbaast dat veel mensen dit ras niet kennen, want het is echt een leuke hond. Ook de vachtverzorging is niet heel veel werk. De hond heeft een plukvacht, moet ongeveer vier keer per jaar worden geplukt, maar dit kan je makkelijk zelf leren! Ongeveer 1 keer per week borstel ik de hond.

Groetjes Cindy
Nog helemaal geen reacties, dus ik dacht ik zal zelf eens wat vertellen over dit ras:
Deze terrier komt (uiteraard) uit Australie. Het is een jachthond en gezinshond. De hond is ongeveer 25 cm. hoog.
De honden zijn snelle leerlingen en zijn erg zelfverzekerd, de opvoeding moet danook strikt gebeuren. Ze zijn waaks, moedig, alert, levendig, groot aanpassingsvermogen, intelligent en speels, onafhankelijk.
Zelf vind ik dit een erg leuk en mooi ras, en ben best verbaast dat veel mensen dit ras niet kennen, want het is echt een leuke hond. Ook de vachtverzorging is niet heel veel werk. De hond heeft een plukvacht, moet ongeveer vier keer per jaar worden geplukt, maar dit kan je makkelijk zelf leren! Ongeveer 1 keer per week borstel ik de hond.

Groetjes Cindy
Samen met mijn hond, is het een stuk gezelliger
- Cindy&Harry
- geregistreerd lid
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Cindy&Harry
- geregistreerd lid