Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vreemd forum...
Moderator: moderatorteam
-
Yarrow
- geregistreerd lid
Vreemd forum...
Kijk, op zich vind ik het al een rompslomp om je te registreren en dan te moeten wachten op bevestiging om lid te mogen zijn van een forum. Want: wat is het nut hiervan?
Maar nu ik eindelijk geregistreerd ben kom ik tot de vaststelling dat ik nog steeds geen berichten kan plaatsen? Ik moet daarvoor nog eens een speciale toestemming hebben? Is dat niet een beetje té? Een forum is toch bedoeld voor iedereen? En of die nu veel topics post of weinig, dat maakt toch niet uit? Omwille van controle? Daar heb je toch moderators voor?
Nee, ik snap het echt niet.
Als student dierenartsassistente zoek ik hulp bij mijn stage-opdrachten (het bespreken van kruisingen), maar hier kan ik dus blijkbaar niet terecht, want ik mag geen nieuwe topics plaatsen. Vreemd forum.
Maar nu ik eindelijk geregistreerd ben kom ik tot de vaststelling dat ik nog steeds geen berichten kan plaatsen? Ik moet daarvoor nog eens een speciale toestemming hebben? Is dat niet een beetje té? Een forum is toch bedoeld voor iedereen? En of die nu veel topics post of weinig, dat maakt toch niet uit? Omwille van controle? Daar heb je toch moderators voor?
Als student dierenartsassistente zoek ik hulp bij mijn stage-opdrachten (het bespreken van kruisingen), maar hier kan ik dus blijkbaar niet terecht, want ik mag geen nieuwe topics plaatsen. Vreemd forum.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Re: Vreemd forum...
En alsnog heeeeel veeeeeel plezier hier.Yarrow schreef:Kijk, op zich vind ik het al een rompslomp om je te registreren en dan te moeten wachten op bevestiging om lid te mogen zijn van een forum. Want: wat is het nut hiervan?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- M@ri@nne
- Zeer actief
Hier: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=30987 kon je trouwens precies lezen hoe het in zijn werk ging.
Maar ook van mij een hartelijk welkom.
Maar ook van mij een hartelijk welkom.
Groetjes, Marianne.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Als je eenmaal binnen bent zou het zelfs héél leuk kunnen worden...Yarrow schreef:(het bespreken van kruisingen)

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Welkom! Ik weet zeker dat het leuk wordtbram en thijs schreef:Als je eenmaal binnen bent zou het zelfs héél leuk kunnen worden...Yarrow schreef:(het bespreken van kruisingen)![]()
![]()
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
jelle
- Zeer actief
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Yarrow
- geregistreerd lid
<grijns>
Ik vind jullie reactie best wel leuk.
Ik zal het toegeven: ik ben een ongeduldig Belgje en zeker wat internet betreft. Internet is voor mij een medium waarop ik snel gegevens op wil vinden en waarop ik met veel mensen wil kunnen communiceren. En al dat registratiegedoe vind ik meestal overbodig. Zeker ook omdat ik altijd mijn paswoorden kwijtspeel of niet meer weet wat mijn nick ook al weer was op dat of dat forum.
Toch bedankt voor de ontvangst en ik zal proberen om wat geduldig te zijn.
Ik zal het toegeven: ik ben een ongeduldig Belgje en zeker wat internet betreft. Internet is voor mij een medium waarop ik snel gegevens op wil vinden en waarop ik met veel mensen wil kunnen communiceren. En al dat registratiegedoe vind ik meestal overbodig. Zeker ook omdat ik altijd mijn paswoorden kwijtspeel of niet meer weet wat mijn nick ook al weer was op dat of dat forum.
-
Sietske
Re: <grijns>
Hahaha.... van hart welkom op dit forum.... nu je "binnen" bent kun je net zo flitsend zijn als je wilt hoor!!Yarrow schreef:Ik vind jullie reactie best wel leuk.
Ik zal het toegeven: ik ben een ongeduldig Belgje en zeker wat internet betreft. Internet is voor mij een medium waarop ik snel gegevens op wil vinden en waarop ik met veel mensen wil kunnen communiceren. En al dat registratiegedoe vind ik meestal overbodig. Zeker ook omdat ik altijd mijn paswoorden kwijtspeel of niet meer weet wat mijn nick ook al weer was op dat of dat forum.![]()
Ik ben heel benieuwd naar je topics en vragen over kruisingen.... een heet hangijzer op dit forum en garantie voor vuurwerk!!!
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Sietske
-
Yarrow
- geregistreerd lid
Tja, zeg dat maar tegen mijn kat. Vorige week woensdag werd ze geopereerd en omdat ik stage loop mocht ik zelf de wonde hechten (iets wat ik gewoon ben). Ik heel trots over hoe mooi ik dat dichtgenaaid, maar madam ging daar niet mee akkoord en vier dagen later had ze de draadjes er gewoon weer uitgepietst.
-
jelle
- Zeer actief
Da's toch heel lief? Kun je nog een keer oefenen!Yarrow schreef:Tja, zeg dat maar tegen mijn kat. Vorige week woensdag werd ze geopereerd en omdat ik stage loop mocht ik zelf de wonde hechten (iets wat ik gewoon ben). Ik heel trots over hoe mooi ik dat dichtgenaaid, maar madam ging daar niet mee akkoord en vier dagen later had ze de draadjes er gewoon weer uitgepietst.
Wel alles goed met de kat?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- kelly 1981
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Mika
- Actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Contacteer: