Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenschool in Nijmegen e.o.
Moderator: moderatorteam
- kimennoa
- Vaste gebruiker
Hondenschool in Nijmegen e.o.
Wie weet er een leuke hondenschool in deze omgeving. Ik heb slechte ervaringen met een hondenschool in Apeldoorn dus ik ben wel kritisch.... 

- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Hondenschool in Nijmegen e.o.
Ben benieuwd of je onze bedoelt, ik noem liever de naar van onze club niet, wat voor 'n hond heb je? Er zitten namelijk meerdere in Apeldoornkimennoa schreef:Wie weet er een leuke hondenschool in deze omgeving. Ik heb slechte ervaringen met een hondenschool in Apeldoorn dus ik ben wel kritisch....

Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
wat leuk! iemand uit malden!!!
ik kom daar vandaan, maar woon nu in groesbeek.
er was er een in molenhoek, maar die man is heel ziek geworden en gestopt, ik weet niet eens of ie nog leeft.
je hebt de kynologenclub in nijmegen (hatert bij het shellstation als je vanaf malden na de macdonalds links gaat bij de stoplichten)
ik zit in ottersum. dat is voor jou ik denk een half uurtje of iets minder rijden. ik ben daar heel tevreden.
ze hebben geen website daar.
zij trainen per hond zeg maar. je zit in een groepje van maximaal 8 mensen en ze kijken per hond wat de beste manier van trainen is. ik ben daar nmet sam begonnen toen hij 8 maanden was en met lola vanaf 10 weken en ik blijf daar!
als je adressen enz. wil weten hoor ik het wel. je kunt ook een keer met me meegaan om te kijken.
ik kom daar vandaan, maar woon nu in groesbeek.
er was er een in molenhoek, maar die man is heel ziek geworden en gestopt, ik weet niet eens of ie nog leeft.
je hebt de kynologenclub in nijmegen (hatert bij het shellstation als je vanaf malden na de macdonalds links gaat bij de stoplichten)
ik zit in ottersum. dat is voor jou ik denk een half uurtje of iets minder rijden. ik ben daar heel tevreden.
ze hebben geen website daar.
zij trainen per hond zeg maar. je zit in een groepje van maximaal 8 mensen en ze kijken per hond wat de beste manier van trainen is. ik ben daar nmet sam begonnen toen hij 8 maanden was en met lola vanaf 10 weken en ik blijf daar!
als je adressen enz. wil weten hoor ik het wel. je kunt ook een keer met me meegaan om te kijken.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- kimennoa
- Vaste gebruiker
- M@ri@nne
- Zeer actief
Sinds wanneer ligt Apeldoorn in de buurt van Nijmegen?Shita schreef:Ben benieuwd of je onze bedoelt, ik noem liever de naar van onze club niet, wat voor 'n hond heb je? Er zitten namelijk meerdere in Apeldoornkimennoa schreef:Wie weet er een leuke hondenschool in deze omgeving. Ik heb slechte ervaringen met een hondenschool in Apeldoorn dus ik ben wel kritisch....

Groetjes, Marianne.

- Shita
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet ik veel, ze zegt dat ze nare ervaringen heeft met een school in Apeldoorn dus vandaar mijn vraag.M@ri@nne schreef:Sinds wanneer ligt Apeldoorn in de buurt van Nijmegen?Shita schreef:Ben benieuwd of je onze bedoelt, ik noem liever de naar van onze club niet, wat voor 'n hond heb je? Er zitten namelijk meerdere in Apeldoornkimennoa schreef:Wie weet er een leuke hondenschool in deze omgeving. Ik heb slechte ervaringen met een hondenschool in Apeldoorn dus ik ben wel kritisch....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
- M@ri@nne
- Zeer actief
Oh mijn fout.Shita schreef:Weet ik veel, ze zegt dat ze nare ervaringen heeft met een school in Apeldoorn dus vandaar mijn vraag.M@ri@nne schreef:Sinds wanneer ligt Apeldoorn in de buurt van Nijmegen?Shita schreef:Ben benieuwd of je onze bedoelt, ik noem liever de naar van onze club niet, wat voor 'n hond heb je? Er zitten namelijk meerdere in Apeldoornkimennoa schreef:Wie weet er een leuke hondenschool in deze omgeving. Ik heb slechte ervaringen met een hondenschool in Apeldoorn dus ik ben wel kritisch....

Verkeerd gelezen.

Groetjes, Marianne.

- kimennoa
- Vaste gebruiker
Hihihihi ik heb nare ervaringen met de kynolgenclub in Apeldoorn. Naar mijn mening mensen die niet eerst kijken naar de situatie van de hond en hierop de cursus aanpassen, maar meteen een mening klaar hebben en hiermee beginnen te (ver)oordelen. Deze ervaring was tijdens de vuurwerkcursus.....de oudste hond van mij was erg bang, dus een vriendin van me had haar meegenomen buiten het terrein terwijl de jongste hond cursus had. Veel lekkers mee en langzamerhand blootstellen aan het onvermijdelijke (oud en nieuw
). Maar volgens die mevrouw hadden ze al voldoende bange honden in Apeldoorn en moest die hond van me maar op de vuurwerkcursus in plaats van meenemen met iemand die GG&G2 honden traint
.....
Vandaar op zoek naar een leuke hondenschool in Nijmegen e.o. die weten hoe ze met bange honden moeten omgaan.

Vandaar op zoek naar een leuke hondenschool in Nijmegen e.o. die weten hoe ze met bange honden moeten omgaan.
-
- nieuw lid
Ik ben zelf lid bij de K.C. Nijmegen. Ik ben er heel erg tevreden over! Alles goed georganiseerd, een heel goed trainings veld, prima instructeurs/trices..
En het is altijd gezellig!
Naar mijn idee zijn ze altijd bereid te helpen bij speciale problemen. Voor iedere hond worden nieuwe dingen bedacht als iets niet gaat zoals het zou moeten.. Kortom naar mijn idee een Top kynologenclub!
En het is altijd gezellig!
Naar mijn idee zijn ze altijd bereid te helpen bij speciale problemen. Voor iedere hond worden nieuwe dingen bedacht als iets niet gaat zoals het zou moeten.. Kortom naar mijn idee een Top kynologenclub!
- Shita
- Zeer actief
- Contacteer:
Ah gelukkig, niet onze clubkimennoa schreef:Hihihihi ik heb nare ervaringen met de kynolgenclub in Apeldoorn. Naar mijn mening mensen die niet eerst kijken naar de situatie van de hond en hierop de cursus aanpassen, maar meteen een mening klaar hebben en hiermee beginnen te (ver)oordelen. Deze ervaring was tijdens de vuurwerkcursus.....de oudste hond van mij was erg bang, dus een vriendin van me had haar meegenomen buiten het terrein terwijl de jongste hond cursus had. Veel lekkers mee en langzamerhand blootstellen aan het onvermijdelijke (oud en nieuw). Maar volgens die mevrouw hadden ze al voldoende bange honden in Apeldoorn en moest die hond van me maar op de vuurwerkcursus in plaats van meenemen met iemand die GG&G2 honden traint
.....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
-
- Vaste gebruiker
schaijk bij st. dierenzorg! is gezellig je hoeft er geen examen te doen pas vanaf de gg1. ze hebben er "het gewoon" gehoorzaamheid, maar ook behendigheid, gg1, en binnen kort ook frisbeen met je hond, en over een tijdje flyballen. ik zit er zelf met mn honden en is gewoon gezellig en je bent ook lekker met je hond bezig! :jump: 

nobody is perfect, I'm nobody!!
-
- Actief
- Niekie
- Zeer actief
De redelijk nieuwe Martin Gaus-school in Nijmegen! Twee vriendinnen van mij trainen er en ik heb al van meer mensen zulke positieve verhalen gehoord over de instructeurs. Veel kennis en professionaliteit....
http://www.losperros.nl
http://www.losperros.nl
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

-
- Vaste gebruiker
-
- Vaste gebruiker
het is een honden school waar je dus geen examen hebt. je hebt er geen puppie cursussen maar je begint er met de egg cursus. je hebt 15 lessen en daar betaal je 37,50 voor. dat is voor de vervolg cursus en behendigheid en zo ook. je mag met de beginners cursus beginnen als de hond 12 weken is. er worden er met 2 mensen les gegeven. maar ik ga binnen kort ook langzaamherhand er les geven alleen. dus over een paar maanden zijn we met zn 3 en. wil je meer weten vraag maar!
nobody is perfect, I'm nobody!!