Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Anouschka

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

dierenfreek
Actief
Contacteer:

Anouschka

Ongelezen bericht door dierenfreek »

Hoi

Ik wil ook even een hond herdenken haar naam Anouschka van de warme hoek

Anouschka was een schat van een bouvier die helaas te jong is heengegaan ze had nog bij ons kunnen zijn. Ik woonde net op mij zelf met mijn oudste dochter ze was toen nog geen jaar oud ik zocht een hond een Bouvier wand dat vind ik een super ras met een super fijn karakter, toen las ik in een regionaal blad een advertentie Gratis af te halen lieve 4 jarige bouvier zeer lief voor kinderen moet weg wegens verhuizing naar flat ik dacht geweldig die is voor mij ik ben gaan kijken en ze was gelijk al niet bij mij weg te slaan dus ik heb haar meegenomen met de afspraak dat als ik het gevoel had dat het niet ging met de kleine dat ik haar terug kon brengen dat was geen probleem. Toen mijn dochter en ik de volgende dag beneden kwamen werd Bianca (mijn dochter) bang ze was nal de afgelopen zomer gebeten door een labrador en op de een of andere manier zat die angst er bij haar nog in ik liet ze gaan anouschka keek Bianca recht in de ogen ik zat op mijn knieen naast bianca en zag hierdoor Anouscka's ogen toen Bianca begon te huilen werd ook Anouscka verdrietig ze draaide zich om en liep van ons af toen wist ik dit zit wel goed ik heb har gehouden en haar stamboom en inentingsboekje die dag opgehaald. De mensen vertelden me dat ze Anouschka al van pup af hadden maar toen ik thuis was en in haar entingboekje keek zag ik de naam staan van een asiel hier in de buurt ik heb contact genomen met het asiel en geinformeerd naar Anouschka wat ik toen hoorde maakte me kwaad en heel erg verdrietig. Anouschka is nl door haar fokker geschopt geslagen en lag als puppie vast aan een riemomdat ze eerst wel water en voer kreeg kon de db niets doen dan alleen maar waarschuwen dit heefd 2 jaar geduurt toen is ze vlak bij het asiel uit de auto gegooid en is de eigenaar er vandoor gegaan dankzij haar tatoonr konden ze de man alsnog beboeten Anoscka heefd toen ongeveer een jaar in het asiel gezeten en is toen uit medelijden meegenomen door de mensen van wie ik haar heb daar had ze de omgekeerde wereld ze at daar aan tafel mee , lag op de bank, en sliep tussen baasje en vrouwtje in op bed, iets te veel van het goede bij mij kreeg ze een hondenlevenzoals het hoort een eigen plek in huis een vast plek voor haar bakken en geen geschooi aan tafel. Ik beloofde Anouschka dat dit thuis was voor altijd de band tussen Bianca en Anouschka werd zeer hecht en Bianca kon alles maar dan ook alles bij Anouschka doen ze gaf geen kik tot op een dag ik had haar uitgelaten en ik stond in de keuken de afwas te doen Anouschka stond naast me water te drinken en echt waar ze plaste gelijkertijd ik riep naar mijn man dat hij moest komen ik schrok heel erg dat verklaarde ook de kliene plasje vocht die ik vond in het huis de hele dag gaf eerst de schuld aan Bianca haar beker dat die lekte de volgende dag naar de dierenarts die cnclideerde dat haar neieren kapot waren door haar vroegere levende vooruitzichten ??hooguit een half jaar met medicatie die op den duur ook niet meer zouden helpen wij naar huis verdrietig en besloten na alles wat ze al had meegemaakt dit niet kon haar leven rekken met medicatie die toch niet zouden helpen en dan (voor Bianca die toen nog vaak broodje en zo liet vallen) belanden in de schuur??? nee dat mocht niet en zo hebben we haar de volgende dag laten inslapen met veel verdriet we hebben haar nog geen jaar gehadmaar ze heefd veel voor ons betekend vooral voor Bianca die was niet meer bang voor honden. Omdat ik Anouschka had beloofd dat dit thuis was heb ik haar laten cremeren en ze staat nu in een urn bij ons thuis op de kast. Bianca heefd het nog vaak over haar en dat doet me goed die hand was echt een schat helaas is ze nog geen 5 jaar geworden als ze nu nog had geleefd was ze nu bijna 10 jaar geweest.
Lieve Nouschka we zullen je nooit vergeten en missen je nog vaak

dierenfreek
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

mooi neer gezet zo
en ja vergeten doe je ze nooit
Afbeelding
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

Wat een ellende heeft ze gehad in haar korte leventje... bij jullie vond ze even die rust en liefde die ze zo nodig had. En ook al is het bijna 5 jaar geleden, het gemis blijft altijd maar Anouschka is een blij hondje aan de andere kant van de regenboog.. :wink:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
dierenfreek
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door dierenfreek »

Maureen en de meiden schreef:Wat een ellende heeft ze gehad in haar korte leventje... bij jullie vond ze even die rust en liefde die ze zo nodig had. En ook al is het bijna 5 jaar geleden, het gemis blijft altijd maar Anouschka is een blij hondje aan de andere kant van de regenboog.. :wink:
Bedankt Maureen Bianca zegt altijd tegen mij mamma een van die sterren is Anouschka toch??? en dan zeg ik ja meid Anouschka is nu een steretje aan de hemel die naar jouw kijkt.

dierenfreek
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker
Afbeelding
rosie
Actief

Ongelezen bericht door rosie »

fijn dat jullie haar nog een goed leven hebt kunnen geven, hoe kort het ook geweest is ik denk dat jullie veel goed hebben gemaakt!
en je belofte maak je waar, ze is voor altijd thuis, waar ze hoort te zijn.
bewaar haar herinnering in je hart, dan is ze voor altijd bij jullie!
liefs.
groetjes rosie
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”