Hoi allemaal,
Ik heb een pup van 20 weken en toen we hem kregen was hij 10,5 week oud. We voeren hem vanaf de eerste dag KVV.
Ik ben al twee keer bij de DA geweest, maar zij vinden het onnodig om een afkrabsel te maken, want mijn vriend dacht aan puppyschurft.
Hij heeft op dit moment geen kale plekken of wondjes, maar het is zo pijnlijk gezicht als hij zichzelf bijt. Hij bijt o.a. in zijn poten, ellebogen en knieen.
Hij heeft geen vlooien en zijn anaalklieren zijn geleegd. Volgens de DA kon hij geen allergie hebben omdat hij nog zo jong is. Volgens de DA moet je een allergie opbouwen.
Ik heb borageolie geprobeerd, de pot is op en ik zag geen verbetering.
Nu wil ik zalmolie of visolie proberen, kan iemand mij hierover advies geven?
Groetjes Bountygirl
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Visolie of zalmolie
Moderator: moderatorteam
-
bountygirl
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
speurneus carola
-
bountygirl
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
speurneus carola
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Het is naar als je hondje jeukt en ernstig bijt. Zeg hem steeds als hi gaat bijten dat dit niet mag. Zo heb ik bij Bneji zijn huid allergie onder kontrole gekregen. Hij kreeg Energique Speciaal voor zijn huid. Hij krabte zich onder zijn buik voledig kapot, maar door steeds te zeggen dat hij dat niet mocht doen en hem ook afleiden is het nu over. Ik smeerde er ook tea tree op dit ruikt niet echt lekker en dan bleef hijook van de plekken af. Hij had 1 grote plek op zijn rug, een talgklier was daar overwerkt. Nu naar een jaar, dus het kan lang duren voor de vacht en het krabgedrag voorbij is. Het krabgedrag bij Benji had ik snel onder kontrole, want je wordt er zelf ook gek van. Nu is het een rustig hondje met alleen een gele plek op zijn rug, maar dat moet eruit groeien.
Sterkte
Anneke
Sterkte

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1