Geldt ook voor de wintertijdbilly schreef:Je hebt gelijk, ik was in de war met de tijdSjiel schreef:Misschien kunnen we daar een gezellig forum-uitje van maken.......... Neem ik een doos handschoenen mee, van die tot aan je oksel...
Alleen dat van 10 voor 2 begrijp ik niet ze zitten op 5 en 7 uur de anaalzakken.
Soms is alleen het strak omhoog trekken van de staart genoeg voor een uitbarsting.![]()
Groetjes Els
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Anaalklieren
Moderator: moderatorteam
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
jip007 schreef:maakt toch niet uit waar ze zitten voor het legen , das alleen belangrijk als je ze moet inspuitenbilly schreef:Je hebt gelijk, ik was in de war met de tijdSjiel schreef:Misschien kunnen we daar een gezellig forum-uitje van maken.......... Neem ik een doos handschoenen mee, van die tot aan je oksel...
Alleen dat van 10 voor 2 begrijp ik niet ze zitten op 5 en 7 uur de anaalzakken.
Soms is alleen het strak omhoog trekken van de staart genoeg voor een uitbarsting.![]()
Groetjes Els
Ik knijp ze uit op tien voor 2 .
Vind ze ook op kwart voor 3 en 5 en 7 uur
Groetjes Els
-
irstas
je kunt ze ook van binnenuit uitknijpen dit doen we vooral bij dikke honden waarvan je de klieren niet voelt zitten door al het opgehoopte vet, zorg dat je het goed doet en niet per ongeluk naar binnen toe leegduwt want dan heb je helemaal kans op ontstekingen,bij elke hond is het anders, hard knijpen hoeft niet want dan is het niet nodig, als ze vol zijn en je zet je vingers goed achter de klieren komt er bij de kleinste druk al iets uit.ik doe het zelf gewoon met een plastic handschoen meestal als ze in bad staan, want met keukenpapier voel ik niet zo goed wat ik aan het doen ben.doe het alleen als je hond er ook echt last van heeft!
- Niekie
- Zeer actief
Ik durf dus niet
Doerak heeft het ook om de haverklap, laat het altijd door mijn DA doen. Maar ben dat eigenlijk onderhand ook wel zat; natuurlijk kost het elke keer een hoop geld, maar ik moet er ook nog een stuk voor rijden. Niet dat ik dat niet voor Doerak over heb, maar omdat het om in principe zo'n kleinigheid gaat vind ik het eigenlijk onzin.
Maar ik vind het eng, ben bang dat ik iets kapot maak of zo...
Doerak heeft het ook om de haverklap, laat het altijd door mijn DA doen. Maar ben dat eigenlijk onderhand ook wel zat; natuurlijk kost het elke keer een hoop geld, maar ik moet er ook nog een stuk voor rijden. Niet dat ik dat niet voor Doerak over heb, maar omdat het om in principe zo'n kleinigheid gaat vind ik het eigenlijk onzin.
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Dat gebeurt niet gauw hoor.Niekie schreef:Ik durf dus niet![]()
Je moet het gewoon eens proberen. Vooral als je hond er vaker last van heeft, kan je goed oefenen
Er kan weinig fout gaan
Succes
Groetjes Els