nou uuhhh van 1(Lola) kon ik het me nog indenken, de ander (rocky)heeft duidelijk er naast gestaan toen de bordeaux genen werden uitgedeeld
wie heeft zo'n type hond eerder gezien, enig idee wat voor kruizing het is

Moderator: moderatorteam
Ja die staart bracht mij ook aan het twijfelen...jelle schreef:Gezien de staart op de 1e foto dacht ik eerst aan Sharpei maar de kop is wel behoorlijk Rottweiler ja...
Rotweilers kunnen erge krulstaarten hebben sinds het coupeerverbodcloris schreef:Ja die staart bracht mij ook aan het twijfelen...jelle schreef:Gezien de staart op de 1e foto dacht ik eerst aan Sharpei maar de kop is wel behoorlijk Rottweiler ja...
Ja dat kwam ook nog even in mij op, dat kan dus idd ook nogMARC_S schreef:Rotweilers kunnen erge krulstaarten hebben sinds het coupeerverbodcloris schreef:Ja die staart bracht mij ook aan het twijfelen...jelle schreef:Gezien de staart op de 1e foto dacht ik eerst aan Sharpei maar de kop is wel behoorlijk Rottweiler ja...Ik ken er een met een staart als een akita. Mooi om te zien, erg stoer en hoog oogt dat
rottie is overduidelijk idd.cloris schreef:Ik ben nog steeds niet overtuigdik ken een paar Rotties/BD mixen en die lijken in de verste verte niet op deze hond.... de Rott zou ik er nog wel uit kunnen halen, ik ga haast twijfelen aan het feit dat er BD in zou zitten
Lola is vanacht verhuist, ze zit nu in Dordrecht, en heeft het reuze naar haar zinsypke schreef:Hoe is het met je opvanghondjes? Gedragen ze zich een beetje?
daar is ze te groot en te grof voorInge O schreef:ik gok op boxer x (mechelse) herder!