Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy Cursus vraagjes :)
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- perro
- geregistreerd lid
Hoi,
Er word veel gepraat over het niet gebruiken van een slipketting.
Ook bij mijn hondenschool gebruiken ze hem liever niet dan wel, maar soms kom je er niet onderuit zoals bij mijn hond.
Ik heb het uit kunnen stellen totdat hij 9 maanden was.
Maar meneer was zo ontzettend dominant (ook naar mij toe) dat er verder geen land mee te bezeilen was.
Nu hij dus een slipketting om heeft gaat het beter.
Hij heeft mij nu geaccepteerd als leider maar tegenover andere honden is er nog veel werk aan de winkel.
Hij is zo dominant dat hij dingen doet (tegen andere honden plassen b.v.) die ze zelfs op de hondenschool nog nooit hebben meegemaakt.
Ikzelf heb nu zoiets dat ik hartstikke blij ben dat hij tegeover ons nu zo "mak" is geworden. Tegenover andere honden dat komt nog wel (hoop ik)
Ook bij mijn hondenschool gebruiken ze hem liever niet dan wel, maar soms kom je er niet onderuit zoals bij mijn hond.
Maar meneer was zo ontzettend dominant (ook naar mij toe) dat er verder geen land mee te bezeilen was.
Hij heeft mij nu geaccepteerd als leider maar tegenover andere honden is er nog veel werk aan de winkel.
Hij is zo dominant dat hij dingen doet (tegen andere honden plassen b.v.) die ze zelfs op de hondenschool nog nooit hebben meegemaakt.

Ikzelf heb nu zoiets dat ik hartstikke blij ben dat hij tegeover ons nu zo "mak" is geworden. Tegenover andere honden dat komt nog wel (hoop ik)

- Mori no Kitsune
- Actief
- Contacteer:
Oh het is ook niet zo dat ik het helemaal afkeur hoorperro schreef:Hoi,
Hij is zo dominant dat hij dingen doet (tegen andere honden plassen b.v.) die ze zelfs op de hondenschool nog nooit hebben meegemaakt.![]()

Ik wil het zelf voor mijn eigen hond gewoon niet gebruiken als er geen reden voor is,en sommige mensen gebruiken een slipketting terwijl er helemaal geen reden voor is.
Maar ik ben blij om te horen dat het nu beter gaat met je hond naar jou toe