Wat een drama vandaag , waar Milan uitmuntend kan speuren en appel kan lopen liet ie me vandaag behoorlijk in de steek .
Goed het was verschrikkelijk rot weer en daar houd ie niet van (watje) maar goed .Het begon met speuren 1e hoek ....huh wat is dat nou weer ik loop gewoon nog even 5 meter verder want dit klopt toch niet ? ... wel helemaal zelfstandig terug op het spoor , voorwerp verwijzen door af te gaan ... heeeel traag . dan de 2e hoek lekker afsteken omdat er zo'n lekkere zijwind staat. 2e voorwerp wel netjes af want het buikje is nu toch al nat . Uiteindelijk met 83 punten het veld af . Dan appel , met het volgen in plaats van lekker omhoog kijken suf voor je uit staren en een erg rommelig beeld laten zien , wederom met de regen te maken . Dan de zit oefening wel goed doen en bij de af oefening maar weer gaan zitten anders word het buikje weer nat en dat was net lekker opgedroogd . Dan de sta uit beweging waar hij weer gaat zitten . pfffff

Dan manwerk , basis positie , armpje omhoog revier ----- eeh hoe ging dat ook al weer oja drie verstekken toch ? nee lul 4 !!!! aanblaffen iets traag verder netjes . Vlucht verhindering goed maar moet vaster in beet en toen begon de ellende en het verdere drama zal ik jullie besparen .. ik kwam met 72 punten het veld af .
Totaal dus 236 kwalificatie voldoende... nou maar is erg hard aan het manwerk gaan werken en hopen dat IPO III beter gaat .