En ook hij was niet echt tevreden hoe het ging en we hebben na beraad besloten om hem weer de volledige dosis te geven en nog langzamer af te bouwen en dan ook maandag anabolen toe te dienen om hem even een oppepper te geven. Daarna moeten we nog meer trainen.
De DA zei dat een groot bijverschijnsel is dat honden zich dan heel veel gaan bezig houden om hogerop in de roedel te komen en dan met name bij de baas. Veel eigenaren melde dat ze daarna flink met de hond in strijd zijn geweest omdat ze zich erg zeker en 'sterk' gaan voelen. Dit is wel van tijdelijke aard maar de hond moet uiteraard in die periode gewoon op zijn lage plek gewezen moeten worden. Tis iets waar je even doorheen moet bijten. Ik vraag me dan ook af of ik er verstandig aan doe om Tank gewoon bij ons te laten of hem deze tijd bij mijn ouders te laten. Alano is namelijk een erg pittige hond waar ik zeker mijn handen al vol aan heb.
Zijn er mensen die bekend zijn met honden die ananbolen hebben gehad en de bijwerkingen hiervan?
Ik ken alleen iemand die zijn hond het had gegeven (heb ik hier weleens verteld) alleen om de hond breder te maken, deze hond is trouwens kort daarna overleden. Die man deed echter niets met de hond en dacht dat hij dan vanzelf breder zou worden