Ik heb er 2 van mezelf, af en toe zijn het er meer omdat ik ook opvangadres ben voor de v.z.w. Dobermann Passion Rescue and Rehoming

Moderator: moderatorteam
Haha, hij voldoet maar net aan de rasstandaard hoor, hij had niet veel kleiner moeten zijn.Inge O schreef:hmm?? kléine reuqyan schreef:Yep, ook hier 1 Dobermann![]()
![]()
Qyan van het Zwettebos, kleine reu met schofthoogte van netaan 71 cm.
Nu iets ouder dan 2 jaar.
Gr Wendy?
De rasstandaard zegt: schofthoogte Reuen 68 - 72 cm,qyan schreef:Haha, hij voldoet maar net aan de rasstandaard hoor, hij had niet veel kleiner moeten zijn.Inge O schreef:hmm?? kléine reuqyan schreef:Yep, ook hier 1 Dobermann![]()
![]()
Gr Wendy?
Heb hem eens goed opgemeten vandaag en hij is 70,5 cm, dus voor een reu is dat best klein
Shit, ja je hebt nog gelijk ook, was er stellig van overtuigd/ zat gewoon in m'n hoofd, dat reuen 70-72 was.binno schreef:De rasstandaard zegt: schofthoogte Reuen 68 - 72 cm,qyan schreef:Haha, hij voldoet maar net aan de rasstandaard hoor, hij had niet veel kleiner moeten zijn.Inge O schreef:hmm?? kléine reuqyan schreef:Yep, ook hier 1 Dobermann![]()
![]()
Gr Wendy?
Heb hem eens goed opgemeten vandaag en hij is 70,5 cm, dus voor een reu is dat best klein
Teven 63 - 68 cm, telkens is het gemiddelde gewenst.
Dan is Qyan toch precies goed?
een over over grootvader van Qyan is graaf Quirinus van neerlands stam toevalligShita schreef:De vader van onze Zorcan is Graaf Zeppelin van Neerlands StamCaNeCoRsO schreef:Yep ik heb ook een dober teef van 5 jaar isis shiva van de donauhoeve ze is belgisch haar papa is Graaf Vito van Neerlandstam ofzo iets hihihi
One BIG happy Famillieqyan schreef:een over over grootvader van Qyan is graaf Quirinus van neerlands stam toevalligShita schreef:De vader van onze Zorcan is Graaf Zeppelin van Neerlands StamCaNeCoRsO schreef:Yep ik heb ook een dober teef van 5 jaar isis shiva van de donauhoeve ze is belgisch haar papa is Graaf Vito van Neerlandstam ofzo iets hihihi![]()
CaNeCoRsO schreef:One BIG happy Famillieqyan schreef:een over over grootvader van Qyan is graaf Quirinus van neerlands stam toevalligShita schreef:De vader van onze Zorcan is Graaf Zeppelin van Neerlands StamCaNeCoRsO schreef:Yep ik heb ook een dober teef van 5 jaar isis shiva van de donauhoeve ze is belgisch haar papa is Graaf Vito van Neerlandstam ofzo iets hihihi![]()
![]()
Haha, ik begin ook te geloven dat alle dobers een beetje familie zijn,CaNeCoRsO schreef:One BIG happy Famillieqyan schreef:een over over grootvader van Qyan is graaf Quirinus van neerlands stam toevalligShita schreef:De vader van onze Zorcan is Graaf Zeppelin van Neerlands StamCaNeCoRsO schreef:Yep ik heb ook een dober teef van 5 jaar isis shiva van de donauhoeve ze is belgisch haar papa is Graaf Vito van Neerlandstam ofzo iets hihihi![]()
![]()
Steenwijk ligt in friesland toch?CaNeCoRsO schreef:Ja ik zal ff op de site kijken en ja het is heel gezellig al die famillieleden.
![]()
Daarom willen we ook graag een keer mee wandelen met die doberwandelingen maar ze zijn altijd zo ver weg en we hebben geen auto en tja mijn dober teef is ook een echte "teef""bitch" zo af en toe dus ik weet ook niet of ze het wel leuk vind hihihihi maar wie weet..
Gr marije
Klopt iddqyan schreef:Ken bijna geen doberteven die geen echte bitchen zijn hoor![]()
Ja, kan me herinneren dat we als we naar de fokker van Qyan gingen een aantal x in steenwijk hebben gegeten en dat het dan niet ver meer was naar drachten (waar hij zijn vereniging heeft)
Ik zal het in de gaten houden iig