Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EvavT schreef:..... ik zat aan 1 januari te denken....nieuwjaar
maar andere jaren was het zo rond half januari hè.
Ik ben graag van de partij, 't is een end rijden maar het lijkt me hartstikke leuk
Nee hoor, tis niet speciaal op 1 Januari Begin Februari kan ook. Moeten we tegend ie tijd maar even bekijken. Moet ook wel een beetje redelijkw eer zijn want verleden jaar hoosde het helaas
M@ri@nne schreef:Hahaha 1 januari ga ik niet trekken hoor. :N:
Neuh ik ook niet
Daarbij is op 1 januari de nieuwjaarsduik..... kweet niet of het een strak plan is met onze honden te komen dan Komen ze wel op de tvisie, hahahaha
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Is dit een besloten wandeling van vaste gebruikers of mogen nieuwe forumleden en vrienden/bekenden met hun honden ook mee?
En gaan alle honden dan los? Lijkt me superleuk namelijk
Vooral na het zien van de foto's van de wandeling die een aantal leden dit weekend gemaakt hebben.
Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Is dit een besloten wandeling van vaste gebruikers of mogen nieuwe forumleden en vrienden/bekenden met hun honden ook mee?
Vooral na het zien van de foto's van de wandeling die een aantal leden dit weekend gemaakt hebben.
Groetjes,
Frederique
Iedereen is welkom hoor.
En de meeste honden lopen lekker los.
We hebben al vaker een nieuwjaarswandeling gedaan met om en nabij de 50 honden en dat ging allemaal goed.
en lopen we gewoon bij het keorhous en zo of op een ander stuk bij scheveningen
dat is trouwens voor mij nog te doen met de tram dus ik denk dat ik kom
ieder geval met happy
ruby misdraagt zich nog een beedje te veel naar grote honden
de wandeling van het weekend was echt geslaagd ja dus 1 jan zijn we ook weer van de partij
Echter ik krijg vaak reacties hier op het forum dat dat niet honds is, dat je dan om problemen vraagt, dat een wolf ook niet zomaar met andere wolven gaat spelen
Tegelijkertijd rent Bob wel vaak naar andere honden toe en voelen ze zich toch vaak aangetrokken tot andere honden.
Ik ben in ieder geval terughoudender geworden met het zomaar loslaten van Bob tussen of bij andere (onbekende) honden .......
In hem zit geen kwaad of agressie maar hij is wel erg enthousiast en niet onderdanig en dat wil nog wel eens een reactie uitlokken
Frederique schreef:
de wandeling van het weekend was echt geslaagd ja dus 1 jan zijn we ook weer van de partij
Volgens mij wordt de wandeling niet op 1 januari gehouden, maar 'ergens' in januari........
Brigitte????? datumpje prikken?
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik denk dat de mensen hier zelf wel weten hoe hun hond(en) reageren bij het los laten lopen in een grote groep honden. Honden die zich wat moeilijk en dominatnt opstellen of erger zullen denk ik toch niet meegaan