Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prachtig, je hebt toch elke keer weer hele mooie fotos!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Shita schreef:Dat zie je niet vaak in de sport, zo'n goede rottweiler!
Toppie hoor
Helaas zullen de rottweilers het altijd afleggen tegen de herders en kruisingen daarvan . Geeft niks ik ben helemaal verslingerd aan de rottweiler en heb met Milan op zijn ipo I examen een hele mooie 280 gedraaid . Maar op een alle rassen wedstrijd komen we met de rottweiler niet aan bod . (ik hoop straks met beer mischien wel ) maar dat zal ijdele hoop zijn . As zaterdag in iedergeval IPO II examen ben erg benieuwd hoe dat afloopt . We hadden vandaag in ieder geval een erg slechte generale repetitie
Shita schreef:Dat zie je niet vaak in de sport, zo'n goede rottweiler!
Toppie hoor
Helaas zullen de rottweilers het altijd afleggen tegen de herders en kruisingen daarvan . Geeft niks ik ben helemaal verslingerd aan de rottweiler en heb met Milan op zijn ipo I examen een hele mooie 280 gedraaid . Maar op een alle rassen wedstrijd komen we met de rottweiler niet aan bod . (ik hoop straks met beer mischien wel ) maar dat zal ijdele hoop zijn . As zaterdag in iedergeval IPO II examen ben erg benieuwd hoe dat afloopt . We hadden vandaag in ieder geval een erg slechte generale repetitie