zeker weten?twinkeltje schreef:ja wel hoor die doen het prima aan een riemlittle-wolf schreef:misschien dat herders niet aan de riem kunnen?cloris schreef:Volgens mij snap ik niet wat jij bedoeldjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanlijn wandeling....27 febr/wie gaat er nu definitief mee??
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
Als het niet te ver rijden is heb ik er ook wel zin in!
Nino is ook al zo'n rot hond :N:
En ik ben ook vaker meegeweest met een stafford wandeling (aangelijnt) en er is nauwelijks een snauw gevallen , gaat dus prima!
vergeet ook niet dat elke hond bijna op onbekend terein is, dus zijn ze vaak ook wat afwachtender
En ik ben ook vaker meegeweest met een stafford wandeling (aangelijnt) en er is nauwelijks een snauw gevallen , gaat dus prima!

vergeet ook niet dat elke hond bijna op onbekend terein is, dus zijn ze vaak ook wat afwachtender

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Yep dat ging super toen jullie het eenmaal gevonden haddenNieve schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snaptcloris schreef:Volgens mij snap ik niet wat jij bedoeldjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?
Begon al te twijfelen of het lag aan het feit dat ik zo blond ben
![]()
Vorige keer ging het met Fangio, Saar en Nieve toch ook hartstikke goed???

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kunnen jullie het niet een Rotwandeling voor Vechthonden noemen? 
Is niet vervelend bedoeld hoor.

Is niet vervelend bedoeld hoor.
Laatst gewijzigd door marian* op 14 okt 2004 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
Volgens mij blijt dat me mijn hele forumleven actervolgencloris schreef:Yep dat ging super toen jullie het eenmaal gevonden haddenNieve schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snaptcloris schreef:Volgens mij snap ik niet wat jij bedoeldjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?
Begon al te twijfelen of het lag aan het feit dat ik zo blond ben
![]()
Vorige keer ging het met Fangio, Saar en Nieve toch ook hartstikke goed???![]()

When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
-
- Zeer actief
Ja, idd Magic gedroeg zich daar ook keurigMonique met staffie Nino schreef:Als het niet te ver rijden is heb ik er ook wel zin in!
En ik ben ook vaker meegeweest met een stafford wandeling (aangelijnt) en er is nauwelijks een snauw gevallen , gaat dus prima!![]()

-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
we hadden afgelopen zondag een staff wandeling. pup was nog te klein maar balou mocht ook mee. en hij stond gewoon te neuzen met een reu. :N:Monique met staffie Nino schreef: vergeet ook niet dat elke hond bijna op onbekend terein is, dus zijn ze vaak ook wat afwachtender
en dat ging goed.
was wel trots op hem hoor!
- cloris
- Zeer actief
Haha sorry maar het is ook zooo makkelijk, ik zal het niet meer voor je voeten gooienNieve schreef:Volgens mij blijt dat me mijn hele forumleven actervolgencloris schreef:Yep dat ging super toen jullie het eenmaal gevonden haddenNieve schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snaptcloris schreef: Volgens mij snap ik niet wat jij bedoeldBegon al te twijfelen of het lag aan het feit dat ik zo blond ben
![]()
Vorige keer ging het met Fangio, Saar en Nieve toch ook hartstikke goed???![]()
Maar weet je ik ga dit keer extra vroeg weg en zorg gewoon dat ik minimaal een half uur te vroeg ben

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Hoe kan je dan bv naast elkaar lopen, je kan dan niet gezellig kletsen, er zit altijd een afstandje tussen. Want denk niet dat ze echt bij elkaar kunnen.Nieve schreef:Nou ik snap het eigenlijk nietjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?
Nieve reageerd bijna niet op andere honden als ze niet echt naar haar toe komen, ze is gewend om aangelijnd te lopen, dus wat is er dan zo lachwekkend???
Of denk je soms dat we alle honden aangelijnd bij elkaar laten![]()
Anyway, dan ga je toch lekker niet mee. Genoeg gezellige mensen die het gelukkig wel snappen
Enne, met zo een antwoord als de jouwe wil ik al niet eens mee

-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
ik denk dat je het eens mee moet maken voordat je iets brult.jidde schreef:
Hoe kan je dan bv naast elkaar lopen, je kan dan niet gezellig kletsen, er zit altijd een afstandje tussen. Want denk niet dat ze echt bij elkaar kunnen.
balou kan meestal niet met reuen. nu waren we op een vreemde plek afgelopen zondag met vreemde honden. alles aan de lijn.
we liepen gewoon bij elkaar. balou stond zonder herrie met een reu te neuzen.
Ik denk dat je hond vast wel ergens een hond ziet lopen waar het wel mee gaat, dan loop je met die mee. Denk wel dat het gaat zo een wandeling, alleen lijkt mij het moeilijk als je allemaal moeilijke honden meeneemt, snap je dat wat ik bedoel? Ze zitten vast, maar ook aan de riem kunnen ze vechten. Je moet dan dus goed opletten, maar dat zal vast ook wel gedaan wordenlittle-wolf schreef:ik denk dat je het eens mee moet maken voordat je iets brult.jidde schreef:
Hoe kan je dan bv naast elkaar lopen, je kan dan niet gezellig kletsen, er zit altijd een afstandje tussen. Want denk niet dat ze echt bij elkaar kunnen.
balou kan meestal niet met reuen. nu waren we op een vreemde plek afgelopen zondag met vreemde honden. alles aan de lijn.

- little-wolf
- Zeer actief
uiteraard wordt erop geld. dat doen we dagelijks.jidde schreef:Ik denk dat je hond vast wel ergens een hond ziet lopen waar het wel mee gaat, dan loop je met die mee. Denk wel dat het gaat zo een wandeling, alleen lijkt mij het moeilijk als je allemaal moeilijke honden meeneemt, snap je dat wat ik bedoel? Ze zitten vast, maar ook aan de riem kunnen ze vechten. Je moet dan dus goed opletten, maar dat zal vast ook wel gedaan wordenlittle-wolf schreef:ik denk dat je het eens mee moet maken voordat je iets brult.jidde schreef:

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
germ nino...Monique met staffie Nino schreef: Nino is ook al zo'n rot hond :N:
afgelopen zomer was niet jouw schuld hoor manneke! dat was kaya's (zus van sammy voor de niet ingewijden) schuld! ik zou haar ook een piercinggaatje in haar lip hebben gegeven!

nino mag mee hoor!!!
ik hou sam gewoon een beetje uit de buurt... het blijft familie he

- cloris
- Zeer actief
Dat is niet zo'n probleem hoor, je kan prima naast elkaar lopen, en natuurlijk zitten er af en toe honden bij waar het niet echt mee gaat, nou dat ga je gezellig naast iemand anders lopenjidde schreef:Hoe kan je dan bv naast elkaar lopen, je kan dan niet gezellig kletsen, er zit altijd een afstandje tussen. Want denk niet dat ze echt bij elkaar kunnen.Nieve schreef:Nou ik snap het eigenlijk nietjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?
Nieve reageerd bijna niet op andere honden als ze niet echt naar haar toe komen, ze is gewend om aangelijnd te lopen, dus wat is er dan zo lachwekkend???
Anyway, dan ga je toch lekker niet mee. Genoeg gezellige mensen die het gelukkig wel snappen

Ik heb wel vaker met "aanlijn wandelingen" meegelopen en dat is altijd goed gegaan, en niets 20 mtr uit elkaar lopen, vergeet niet dat de meeste van deze honden gewend zijn om aangelijnd te lopen

-
- Zeer actief
Ja, wat verwacht je dan als je zelf met zo'n opmerking en dan met die smilie erbij binnen komt waaien. Ik weet prima wat ik wel en niet kan doen met mijn hond. En net wat de rest zegt lopen die honden meestal aangelijnd en zijn ze dat dus goed gewend.jidde schreef:Hoe kan je dan bv naast elkaar lopen, je kan dan niet gezellig kletsen, er zit altijd een afstandje tussen. Want denk niet dat ze echt bij elkaar kunnen.Nieve schreef:Nou ik snap het eigenlijk nietjidde schreef:Mij lijkt het eerlijk gezegd geen goed idee... De meeste zitten aan de riem omdat ze niet al te vriendelijk zijn, en als je dat in 1 wandeling hebt, kan het nog erg gezellie wordenSnappen jullie wat ik bedoel?

-
- Zeer actief
Oke, de wandeling voor rothonden is weer een beetje gedaald in de lijst met wandelingen dus hoogste tijd om maar een datum te prikken...
We zitten nu al eind november.... dus het wordt inmiddels een beetje krapjes om het dit jaar nog uit te voeren denk ik (ivm de feestdagen enzo). Dus heb wat mogelijke weekenden geprikt:
weekend van 8/9 januari
weekend van 15/16 januari
weekend van 22/23 januari
Ik kan zowel op zaterdag als op zondag, dus ik zou zeggen voor degene die mee willen laat je voorkeur even weten!!
En geef daarbij ook even aan in welke regio je zou willen wandelen...
We zitten nu al eind november.... dus het wordt inmiddels een beetje krapjes om het dit jaar nog uit te voeren denk ik (ivm de feestdagen enzo). Dus heb wat mogelijke weekenden geprikt:
weekend van 8/9 januari
weekend van 15/16 januari
weekend van 22/23 januari
Ik kan zowel op zaterdag als op zondag, dus ik zou zeggen voor degene die mee willen laat je voorkeur even weten!!
En geef daarbij ook even aan in welke regio je zou willen wandelen...

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- little-wolf
- Zeer actief
- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Nou van mij mag je een pup meenemen, alleen zit je dan waarschijnlijk met de lengte van de wandeling. Met een pup zul je niet de hele wandeling mee kunnen lopen, want ik ga er van uit dat we toch een redelijk eindje gaan wandelen. Dus dan zou je even moeten kijken hoe je dat zou kunnen oplossen.bianca83 schreef:Mag er ook een pup mee? Als dat ook mag wil ik ook wel graag mee met Quasar en Quincy neem ik dan ook mee. Voor mij het liefst in het midden van het land. Welke dag maakt voor mij niets uit, als het maar niet het weekend van 8 / 9 januari is want dan zijn we er niet.

-
- Zeer actief
Oke, even een update
Als ik zo de reacties bekijk dan is de zondag het meest ideaal voor iedereen, dus ik stel voor om dan dus gewoon op zondag te gaan wandelen.
En om er dan gelijk maar even een datum in te gooien
....wat dachten jullie van zondag 23 januari??? Dan zijn de katers van de feestdagen inmiddels (hopelijk) opgelost en zijn de oude jaars en nieuwjaars wandelingen ook alweer even achter de rug.
Dan alleen nog een locatie ergens in het midden van het land. Zelf zit ik te denken aan regio Utrecht of Gelderland. Dat ligt volgens mij redelijk centraal, toch? Ik zal eens gaan kijken of ik in die omgeving een route kan vinden waar we niet op allemaal losloopgebieden stuiten. Maar volgens mij zit daar veel beschermt natuurgebied waar honden aangelijnd moeten zijn. Als iemand nog ideeën heeft dan hoor ik het natuurlijk graag
Als ik zo de reacties bekijk dan is de zondag het meest ideaal voor iedereen, dus ik stel voor om dan dus gewoon op zondag te gaan wandelen.
En om er dan gelijk maar even een datum in te gooien

Dan alleen nog een locatie ergens in het midden van het land. Zelf zit ik te denken aan regio Utrecht of Gelderland. Dat ligt volgens mij redelijk centraal, toch? Ik zal eens gaan kijken of ik in die omgeving een route kan vinden waar we niet op allemaal losloopgebieden stuiten. Maar volgens mij zit daar veel beschermt natuurgebied waar honden aangelijnd moeten zijn. Als iemand nog ideeën heeft dan hoor ik het natuurlijk graag

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1