Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
malinois schreef:
dus elke idioot die iets zegt geloof je meteen op z'n woord?
Hahahah, jij toch ook?
nou nee kijk iemand met een chiwawa kan wel zeggen dat hij je paard verscheurd.. geloof je dat dan ook? dat is dan toch een vooroordeel? omdat een zogenaamde vechthondenras is?
joe schreef:
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zo'n beest in een bos loopt, waar andere honden, paarden en kinderen lopen. Dit is toch niet normaal???
joe schreef:
Dusse over vooroordelen gesproken. Die heb je blijkbaar enkel zelf over de forumgebruikers hier
Volgens mij schrijf je het zelf hoor!! Ik heb geen vooroordeel, Ik beoordeel op hetgeen je zelf schrijft. dat je je verhaal later wat bijschaaft oke maar dit is in eerste instantie wat je schreef
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera
malinois schreef:
dus elke idioot die iets zegt geloof je meteen op z'n woord?
Hahahah, jij toch ook?
nou nee kijk iemand met een chiwawa kan wel zeggen dat hij je paard verscheurd.. geloof je dat dan ook? dat is dan toch een vooroordeel? omdat een zogenaamde vechthondenras is?
malinois schreef:
Ja en dat typetje is dus hier waarschijnlijk komen wonen, want hij liep er vandaag weer .
Als hij zo denk een vriendenkring op te bouwen, slaat hij de plank wel erg mis. Tenminste bij ons in de buurt wel.
Ca Cajuina schreef:
Volgens mij schrijf je het zelf hoor!! Ik heb geen vooroordeel, Ik beoordeel op hetgeen je zelf schrijft. dat je je verhaal later wat bijschaaft oke maar dit is in eerste instantie wat je schreef
Oke...geef mij even aan waartegen ik vooroordelen heb
Ach schei toch uit man. Hoelang zit je al op het forum? Je bent best op de hoogte van de pitbullwet. Wel sneu hoor dat iemand die zolng op een hondenforum komt vooroordelen heeft naar een hond toe. Ik durf te wedden dat dit verhaal er niet had gestaan als het een herder of bouvier was geweest.
En geef ff aan waar in jouw rode passages geen vooroordelen zitten
Laatst gewijzigd door joe op 11 okt 2004 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.