Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gebeten in neus
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Gebeten in neus
Tank is gebeten in zijn neus. Precies bovenop zijn neus dop zit een scheurtje, een soort deukje waar het bovenste vanaf is en je dus het vlees? van zijn neus eronder ziet. Hij bloede enorm uit het gaatje en uit zijn neusgaten zelf, ook slijm erbij. Ik heb een doek tegen zijn neus geduwd totdat het bloeden gestopt was. De DA zei dat ik het even in de gaten moest houden dat het niet bleef bloeden en ik kon het schoonhouden met wat betadine. Heeft iemand weleens en beschading aan de neus mee gemaakt en heelt de neus snel?
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Brigitte
- Zeer actief
Bedankt voor je reactie. Uit zijn neus bloedt hij niet meer alleen een heel klein beetje uit het wondje omdat hij maar bleef likken maar nu is het gestolt.jip007 schreef:ik ken een dog die het gehad heeft , die kreeg van de DA een bloedstoller en iets om hem een tijdje suf te houden, want elke keer als hij in beweging kwam , ging het weer bloeden.
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
gelukkigBrigitte schreef:Bedankt voor je reactie. Uit zijn neus bloedt hij niet meer alleen een heel klein beetje uit het wondje omdat hij maar bleef likken maar nu is het gestolt.jip007 schreef:ik ken een dog die het gehad heeft , die kreeg van de DA een bloedstoller en iets om hem een tijdje suf te houden, want elke keer als hij in beweging kwam , ging het weer bloeden.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
Brigitte
- Zeer actief
Bij Tank is het wel diep, je ziet er wit vlees onder maar het is maar klein dus hopelijk valt het bij hem ook mee.Angeniet schreef:Juda is een keer in zijn neus gebeten op dezelfde plek, maar gelukkig is dat bij een oppervlakkige hap gebleven zonder al te veel bloed. Het is vrij snel genezen, omdat het niet zo diep was.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer: