Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De teef in de sneeuw is dan ook rood dat weet ik zeker, de foto vertekend dus neem maar van mij aan dat het rood is.
Ik heb de teef pers gezien dus vandaar dat ik het weet.
Maar Mol dat is inderdaad rood, maar b.v de ridsbacks zijn wel veel roder hoor dan een rode cc.
cane corso schreef:De teef in de sneeuw is dan ook rood dat weet ik zeker, de foto vertekend dus neem maar van mij aan dat het rood is.
Ik heb de teef pers gezien dus vandaar dat ik het weet.
Maar Mol dat is inderdaad rood, maar b.v de ridsbacks zijn wel veel roder hoor dan een rode cc.
ik vind ze in het rood erg mooi.de dc ook. wie weet ooit...
Duvel schreef:Strijenham ligt loodrecht onder Poortvliet aan de dijk, daar staan welgeteld 25 huizen...
verrek nog een dorpje op tholen. nog kleiner dan waar wij wonen. ik woon er alweer 8 jaar, maar nog niet eerder van gehoord.
staat ook niet of slecht aangegeven.
Duvel woont in Goes als ik voor haar mag antwoorden, weet dat ze op het werk zit en zoveeeeeeeeeeeel berichten moet bij houden.
het is namelijk nogal druk op een cc-groep.
cane corso schreef:Duvel woont in Goes als ik voor haar mag antwoorden, weet dat ze op het werk zit en zoveeeeeeeeeeeel berichten moet bij houden.
het is namelijk nogal druk op een cc-groep.
Bij een cherry-eye is een kliertje in het derde ooglid ontstoken of geïrriteerd,
waardoor het derde oog lid als het ware omklapt
en het derde ooglid als een rood balletje naar buiten komt.
De behandeling van een cherry-eye bestaat uit een operatie.
Kayode schreef:Bij een cherry-eye is een kliertje in het derde ooglid ontstoken of geïrriteerd,
waardoor het derde oog lid als het ware omklapt
en het derde ooglid als een rood balletje naar buiten komt.
De behandeling van een cherry-eye bestaat uit een operatie.
tnx. weer iets geleerd!
is het erfelijk?
ik dacht eerst dat het ectropion was, zover je het kon zien.
Het is niet erfelijk, maar als je een cc koopt wordt het er wel bij verteld dat dit kan voorkomen.
meestal is het tot een jaar maar zelfs daarna kan het nog komen.
Onze eerste cc heeft er 1 gehad maar die hebben we weg kunnen drukken en is niet meer terug gekomen maar in Mila haar geval is dit niet meer mogelijk dus moet het operatief verwijderd worden.
Het is trouwens niet alleen bij de cc's hoor, het komt bij meerdere rassen voor.