Ben ik nou een Duitse staander korthaar of een Viszla??
Wie weet het? Of ben ik misschien wel van een heel ander ras?

Ben ik een mix tussen twee of meerdere verschillende rassen?
Wie kan mij helpen voordat ik in een identiteitscrisis belandt???
Moderator: moderatorteam
Ik zie dat er gewoon in, hoog ingeplante oren en gele ogen bij een levervacht, de staart de kont. Ga er maar vanuit dat ik ernaast zit hoor.Narkissos schreef:Hij is 7 maanden en komt uit griekenland.
Hoe kom jij bij pitbul?
Ik vind dat hij veel weg heeft van een jachthond. Hij heeft een enorme lange snoet!
Hij is nu 58 centimeter groot en 21 kilo
De ogen lijken wel op die van een Weimaraner... ik ben niet zo goed in rassen raden maar het lijkt wel (ook met de foto's) dat er een pittje inzit... het ligt er ook maar net aan hoe de foto is gemaakt denk ik... Heeft de hond van zichzelf zulke ogen of stond de flitser van je camera aan?Joy C schreef:ik zie er Weimarener in......
Honden met deze kleur hebben vaker erg lichte ogen.Shita schreef:De ogen lijken wel op die van een Weimaraner... ik ben niet zo goed in rassen raden maar het lijkt wel (ook met de foto's) dat er een pittje inzit... het ligt er ook maar net aan hoe de foto is gemaakt denk ik... Heeft de hond van zichzelf zulke ogen of stond de flitser van je camera aan?Joy C schreef:ik zie er Weimarener in......
idd. nu lijkt er ook een pittje in te zitten.....Narkissos schreef:
Dit is misschien een duidelijkere foto. Hoe groot wordt een pitbul normaal?
Hij is nu al erg groot.
Zijn ogen hebben echt deze kleur. Met een flitser valt er geen foto's te maken, dan lichten ze op. Lijkt dan wel op een hond uit de exorcist
![]()
Nee inderdaad, alhoewel de vrom dus ook aardig in de buurt komt. De kleur is ook wat donker, maar ik zag bij een Vizlaheerplaatsingsite ook kruisingen die toch wel redelijk donker waren.Narkissos schreef:Ja, Hij heeft ook zo'n streep en van die rimpels.
Alleen niet zo'n grote oren. Dus raszuiver is hij niet.