Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij willen ons even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
rob en wil
Wij willen ons even voorstellen
Hallo wij zijn Rob en Wil uit de Beemster. Wij hebben vier kinderen.Wij wonen in een rijtjes woning op een hoek, maar als er mensen bij ons thuis komen dan denken ze dat ze in klein Artis zijn want we hebben veel dieren. We hebben ook een mechelse herder die een gebruikzaam wijzing nodig heeft want deze hond heeft het eerste half jaar van zijn leven geen mensen gezien dus erg bang geweest maar nu een tophond, verder nog een jack russel en poezen en postduiven en vissen en een voliere vol met zangvogels, en enz. Dus kortom een dierentuin maar wel erg gezellig. Ik heb deze site ondekt door Ruud die mijn oproep op de duitseherder pagina had gelezen over dat ik de duitseherder zoek van onze zoon. Ruud schreef ons dat ik op deze site ook mijn oproep moest plaatsen. Dus bij deze we hebben ons voorgestelt en nu de oproep voor onze zoon waar is King. We plaatsen hem in de rubriek algemeen. Lezen en vertel door. groetjes Rob en Wil en de Kids en dieren.
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Wij willen ons even voorstellen
Welkom, gezellige beestenboel zo te lezen!rob en wil schreef:Hallo wij zijn Rob en Wil uit de Beemster. Wij hebben vier kinderen.Wij wonen in een rijtjes woning op een hoek, maar als er mensen bij ons thuis komen dan denken ze dat ze in klein Artis zijn want we hebben veel dieren. We hebben ook een mechelse herder die een gebruikzaam wijzing nodig heeft want deze hond heeft het eerste half jaar van zijn leven geen mensen gezien dus erg bang geweest maar nu een tophond, verder nog een jack russel en poezen en postduiven en vissen en een voliere vol met zangvogels, en enz. Dus kortom een dierentuin maar wel erg gezellig. Ik heb deze site ondekt door Ruud die mijn oproep op de duitseherder pagina had gelezen over dat ik de duitseherder zoek van onze zoon. Ruud schreef ons dat ik op deze site ook mijn oproep moest plaatsen. Dus bij deze we hebben ons voorgestelt en nu de oproep voor onze zoon waar is King. We plaatsen hem in de rubriek algemeen. Lezen en vertel door. groetjes Rob en Wil en de Kids en dieren.
Veel lees,- en typplezier toegewenst!
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
- Arjanne
- Actief