Toen wij pup kregen waren de pups met antibiotica behandeld vanwege een verkoudheid. Op zich niks ernstigs, pup hoestte een beetje, geen zware rochel hoest maar een lichte kriebelhoest. Gelukkig werd het snel minder en eigenlijk was het ongeveer anderhalve week geleden helemaal weg, maar het is terug.......
Niet heel erg, verder is pup helemaal gezond, speels e.d. Moet ik nu direct weer naar de da rennen??? Ik heb eigenlijk weinig zin in weer een ab-kuur!! In de tijd dat hij het nog wel had, zijn we bij de da geweest voor zijn prikje en die heeft naar zijn longen geluisterd en alles goed, eigenlijk kucht hij nu weer op hetzelfde niveau.... Tja, even aanzien of naar de da rennen???
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verkoudheid Pup
Moderator: moderatorteam
- Patrol
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Een verkoudheid is een virus, daar helpt geen anti-biotica tegen.
Mijn pup had hetzelfde wat jij beschrijft de eerste keer ben ik ook haast meteen naar de da geweest. Hij kreeg inderdaad een ab-kuur. De da zei omdat zijn oogjes pussig waren en er toch wel erg veel snot in zijn neus zat (er kwam absoluut geen snot uit zijn neus, de da moest het uit zijn neus persen).
Bij een infectie helpt ab dus wel.
Later heeft hij hetzelfde nog eens gekregen(die verkoudheid) . Ik heb hem toen gewoon rustig gehouden voor een paar dagen en het heel goed in de gaten gehouden.
Het is vanzelf over gegaan. Misschien moet je het eens proberen met natuurloijke weerstandsverhogende middelen. Daar weten sommige mensen op dit forum veel meer van dan ik.
Ik geef Mullu nu weerstandscapsules van Bloem.
Groetjes Sonja en sterkte met je pup.
Mijn pup had hetzelfde wat jij beschrijft de eerste keer ben ik ook haast meteen naar de da geweest. Hij kreeg inderdaad een ab-kuur. De da zei omdat zijn oogjes pussig waren en er toch wel erg veel snot in zijn neus zat (er kwam absoluut geen snot uit zijn neus, de da moest het uit zijn neus persen).
Bij een infectie helpt ab dus wel.
Later heeft hij hetzelfde nog eens gekregen(die verkoudheid) . Ik heb hem toen gewoon rustig gehouden voor een paar dagen en het heel goed in de gaten gehouden.
Het is vanzelf over gegaan. Misschien moet je het eens proberen met natuurloijke weerstandsverhogende middelen. Daar weten sommige mensen op dit forum veel meer van dan ik.
Ik geef Mullu nu weerstandscapsules van Bloem.
Groetjes Sonja en sterkte met je pup.
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Patrol
- Zeer actief