Dom Domcane corso schreef:je moet niet je foto van je eigen computer halen maar eerst ergens uploaden en daar vandaan halen.
Hi Hi Hi ik ben blond

Moderator: moderatorteam
hij zit in polen bij een fokster daar,daar kon ik hem ook van krijgen.cane corso schreef:Patrick, weet jij wie de voorouders zijn van Beast????? of anders andere informatie.Mol schreef:dit is Beast en ik wilde Beast toen dertijd mee nemen maar had er geen ruimte voor anders was Beast van mijn geweest
ik vind hem dan ook 1 van de mooiere CC
mol
Weet je b.v waar hij nu zit?? of de fokker??
het is niet haar ras waar ze mee fokte dus vandaar,en omdat ik hem echt heel mooi vond en echt helemaal weg van hem was kon ik hem krijgen .cane corso schreef:he Mol, waarom zou ze deze cc weg doen??? Is hij niet goed genoeg voor haar? Of vererfd hij niet goed.
De poolse cc's die hier in Nederland zitten is allemaal echt shit en lijken niet op de cc.
Heb je ook al nazaad van hem gezien?
nou hier ben ik het niet met je eens deze hond is zeer mooi gecoupeert en niet zomaar een stuk oor af gesneden,je ziet op deze hond ook geen lidteken vorming op de rand van het oor,hier is vakwerk geleverd.Duvel schreef:Hmm, ik denk dat er iets in zit van Paco en/of Brooklin... Denk iig uit die lijnen en dan is Beast geen fam van Maia, maar dat zag ik toch al aan de oren. Die italianen couperen nog veel korter, zoals Maia dus en dat vind ik net iets mooier. Niet dat Beast lelijk gecoupeerd is, maar het kan mooier :
Pingo woont bij mij in de buurtCaNeCoRsO schreef:Die van mij komt uit de combo Pingo/nouska.cane corso schreef:Uit welke combinatie, ik heb namelijk ook 1 campo hond.CaNeCoRsO schreef:Hi mijn cane corso komt uit duitsland (emlicheim), nog even een vraag zijn jullie cane corso"s ook zo trouw die van mij verliest mij geen moment uit het oog, gelukkig leren we nu op de hondenschool ook het commando blijf is best handig want ze lopen je soms echt voor de voeten.
gr marije
Moet ik ff 'refrasen', Beast is wel mooi vakkundig gecoupeerd, maar naar mijn smaak net ff iets te veel oor nog, het zou nog net ff stukkie korter kunnen. In Amerika couperen ze ook langer als in Italië en de italiaanse oortjes vind ik net iets sexier...Mol schreef:nou hier ben ik het niet met je eens deze hond is zeer mooi gecoupeert en niet zomaar een stuk oor af gesneden,je ziet op deze hond ook geen lidteken vorming op de rand van het oor,hier is vakwerk geleverd.Duvel schreef:Hmm, ik denk dat er iets in zit van Paco en/of Brooklin... Denk iig uit die lijnen en dan is Beast geen fam van Maia, maar dat zag ik toch al aan de oren. Die italianen couperen nog veel korter, zoals Maia dus en dat vind ik net iets mooier. Niet dat Beast lelijk gecoupeerd is, maar het kan mooier :
nee ik heb helaas geen fotos van een voor aanzicht van zijn hoofd.
mol
Ik heb geen problemen met mijn cc reu, als de ander niet te overdominant is is het geen probleem.little-wolf schreef:hoest de cc met sexe genoten?
allebei.cane corso schreef:Ik heb geen problemen met mijn cc reu, als de ander niet te overdominant is is het geen probleem.little-wolf schreef:hoest de cc met sexe genoten?
Wij hebben nu 2 reuen in huis en dit gaat prima.
Teven bij elkaar gaat ook prima maar ik denk dat er altijd wel eens een koppel bij zit wat niet klikt maar dat heb je toch met alle rassen.
De fokker van onze Alonso zegt altijd over de combinatie's:
1. een reu en een teef
2. twee reuen en dan pas
3. twee teven bij elkaar.
Ik hoop dat je dit bedoelde, of bedoel je ook naar buiten toen dus naar andere rassen??
heb nog eens zitten kijken maar waar zie jij rood dan ? ik zie alleen maar zandkleur of geellittle-wolf schreef:allebei.cane corso schreef:Ik heb geen problemen met mijn cc reu, als de ander niet te overdominant is is het geen probleem.little-wolf schreef:hoest de cc met sexe genoten?
Teven bij elkaar gaat ook prima maar ik denk dat er altijd wel eens een koppel bij zit wat niet klikt maar dat heb je toch met alle rassen.
1. een reu en een teef
2. twee reuen en dan pas
Ik hoop dat je dit bedoelde, of bedoel je ook naar buiten toen dus naar andere rassen??maar voornamelijk in huis.
ik heb de geschiedenis zitten lezen en het komt best over1 met die van de dogo canario. karakter scheeld volgens mij ook niet superveel. geloof ik. maar hoe het werkelijk is...
ik zag 1 foto op de cc club van een rode cc. wow die kleur is mooi.
jammer dat je meestal die grijse kleur ziet.
hmmm....Mol schreef:heb nog eens zitten kijken maar waar zie jij rood dan ? ik zie alleen maar zandkleur of geellittle-wolf schreef:allebei.cane corso schreef:Ik heb geen problemen met mijn cc reu, als de ander niet te overdominant is is het geen probleem.little-wolf schreef:hoest de cc met sexe genoten?
1. een reu en een teef
2. twee reuen en dan pas
Ik hoop dat je dit bedoelde, of bedoel je ook naar buiten toen dus naar andere rassen??maar voornamelijk in huis.
ik heb de geschiedenis zitten lezen en het komt best over1 met die van de dogo canario. karakter scheeld volgens mij ook niet superveel. geloof ik. maar hoe het werkelijk is...
mol
das geel/zand kleurig das niet rood.little-wolf schreef:hmmm....Mol schreef:heb nog eens zitten kijken maar waar zie jij rood dan ? ik zie alleen maar zandkleur of geellittle-wolf schreef:allebei.cane corso schreef: Ik heb geen problemen met mijn cc reu, als de ander niet te overdominant is is het geen probleem.
1. een reu en een teef
2. twee reuen en dan pas
mol![]()
laat ik t zo zeggen, ik vond het er als rood uitzien.
de hond hierboven lijkt donkerder dan de rechter op deze foto. kwee nie eens of dat ook een cc is. lastig te zien voor mij.
yep, ik weet dat er 1 in poortvliet zit.Duvel schreef:Rood en zand zijn beide off. kleuren voor een CC en je hebt gelijk dat je meer donkere (gestroomd meestal) ziet als lichtere. Heeft er voornamelijk mee te maken dat de Italianen zelf nog hun voorkeuren hebben. Schijnt dat tot voor kort sommige fokkers daar de lichtere gewoon doodden...Idem met bv de knikstaarten, wo(e)rden ook geëlimineerd bij sommigen fokkers in Italië.
Enne Little wolf, er zit tegenwoordig een CC fokker in Poortvliet, die hebben blauw gestroomd, zwart gestroomd, rood, licht gestroomd en helemaal zwart in de kennel zitten. Er zijn geen pups daar momenteel om per ongeluk verliefd op te worden, dus zou je 'veilig' langs kunnen gaan. Het karakter met de Dogo Canario verschilt wel wat hoor, de CC is net wat minder 'fel'.
volgende keer mag je op bezoek komen.cane corso schreef:Ja, dit is waar en zeker een bezoekje waard.
De kleurenvariatie is daar nu groot.
En voor jou een kippe eindje zo te lezen, de fokker zit eigenlijk in Strijenham maar dit hebben ze bij Poortvliet onderverdeeld.
gisteren nog wezen wandelen in Stalland aan de oosterschelde, foto's kan je bekijken op http://www.cane-corso-italiano.com/fram ... bum_32.htm en de enige lichte cc is Alonso.
Dit was echt leuk en hebben dan ook genoten.