Wie is deze zomer richting Cote d'Azur geweest en heeft de hondenpitstop bezocht?
Wat was je ervaring?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden-pitstop
Moderator: moderatorteam
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Hanarts
- Vaste gebruiker
Hondenpitstop

Als wij elke 2 uur stoppen op weg naar Zuid-Frankrijk mogen de honden spelen in de speeltuintjes op de parkeerplaatsen. Bedoel je die soms?

gr. Hanny

- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nou ik las iets in een ANWB blad dat ze speciaal voor honden dat hadden aangelegd.En aangezien ik al een paar jaar die kant niet opgeweest ben was ik benieuwd of ze er iets leuks van gemaakt hebben.En niet die stomme hondenuitlaatplekken die ik ken in Nederland waar je hond nog geen snuif zou willen nemen
- Hanarts
- Vaste gebruiker
Pitstop

Geen probleem. De parkeerplaatsen op de Route du Soleil vind ik geweldig en dan met name de kleine, dus niet die bij de tankstations!
Veel plezier als je die kant uitgaat!

gr. Hanny
-
- Zeer actief
bedoel je die van Friskies? het was een klein omheind terreintje met enkele agilitytoestellen. Ik wilde Boris er even zijn poten laten strekken, maar hij sprong direct over de omheining een vijver in en begon te zwemmen
we kregen er wel een superhandige opvouwbare drinkbak, maar verder vond ik het niets

we kregen er wel een superhandige opvouwbare drinkbak, maar verder vond ik het niets
groetjes!

De stop-plekken "aires" zonder benzine station zijn bijna allemaal heel erg goed om je hond lekker uit te laten. Lekker bossig en heel erg groen.
Wij halen koffie bij het benzinestation, en rijden 2 minuten verder naar zo'n stopplaats met als enige voorziening een toilet. Veel groener...
Speciale hondenstops heb ik niet kunnen ontdekken, wij stoppen als we willen stoppen en als we zin in koffie hebben of als er iemand moet piesen.
Wij halen koffie bij het benzinestation, en rijden 2 minuten verder naar zo'n stopplaats met als enige voorziening een toilet. Veel groener...
Speciale hondenstops heb ik niet kunnen ontdekken, wij stoppen als we willen stoppen en als we zin in koffie hebben of als er iemand moet piesen.