Ik heb er zelf namelijk ook eentje en vroeg me gewoon af of er hier nog meer mensen in het bezit zijn van dit mooie ras.
Gr marije
Moderator: moderatorteam
Uit welke combinatie, ik heb namelijk ook 1 campo hond.CaNeCoRsO schreef:Hi mijn cane corso komt uit duitsland (emlicheim), nog even een vraag zijn jullie cane corso"s ook zo trouw die van mij verliest mij geen moment uit het oog, gelukkig leren we nu op de hondenschool ook het commando blijf is best handig want ze lopen je soms echt voor de voeten.
gr marije
Die van mij komt uit de combo Pingo/nouska.cane corso schreef:Uit welke combinatie, ik heb namelijk ook 1 campo hond.CaNeCoRsO schreef:Hi mijn cane corso komt uit duitsland (emlicheim), nog even een vraag zijn jullie cane corso"s ook zo trouw die van mij verliest mij geen moment uit het oog, gelukkig leren we nu op de hondenschool ook het commando blijf is best handig want ze lopen je soms echt voor de voeten.
gr marije
Goh ik vind hem wel mooi hoor, zeg hoe doe je dat eigenlijk een foto plaatsen op dit forum ik ben hier nieuw en heb geen idee hoe ik dat moet doen hihihicane corso schreef:Ach op die van mij heb ik al zoveel comentaar gehad dat ik er best 1 durft te plaatsen.
en durf eens te zeggen dat hij te veel vel heeft![]()
en dat zijn masker te ver door loopt.
![]()
![]()
Ach, laat ik maar zeggen dat Alonso op ons pad is gekomen en echt voor mij geboren is dit hoor ik nog iedere dag. En wat geniet ik van mijn kereltje.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814CaNeCoRsO schreef: Goh ik vind hem wel mooi hoor, zeg hoe doe je dat eigenlijk een foto plaatsen op dit forum ik ben hier nieuw en heb geen idee hoe ik dat moet doen hihihi
Er zijn genoeg dierenspeciaalzaken die het verkopen hoor, ik zal even de link zoeken waar naartoe je kan mailen voor vragen en informatie en verkooppunten.CaNeCoRsO schreef:Is dat nutro voer alleen via internet te krijgen bij ons in de dierenwinkel verkopen ze het nie?cane corso schreef:Nutro is een brok die ook voor grotere rassen is, de large breed zou ik nemen.
Maar het is een brok zonder rare bijproducten en ik ben er erg over te spreken.
Patrick, weet jij wie de voorouders zijn van Beast????? of anders andere informatie.Mol schreef:dit is Beast en ik wilde Beast toen dertijd mee nemen maar had er geen ruimte voor anders was Beast van mijn geweest
ik vind hem dan ook 1 van de mooiere CC
mol
Beast is idd erg mooi, maar ja ik vind mijn CC toch ook erg mooi en ben erg benieuwd hoe mijn kleintje eruit gaat zien als ie groot is.Mol schreef:dit is Beast en ik wilde Beast toen dertijd mee nemen maar had er geen ruimte voor anders was Beast van mijn geweest
ik vind hem dan ook 1 van de mooiere CC
mol