Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen geld over voor de hond
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
- KLEINE HOBBES
- Actief
[quote="iones"]eigenlijk belachelijk dat iemand maar zoveel honden kan nemen en vervolgens kan dumpen als hij wil he.[/quote]JA DAT VIND IK OOK EIGENLIJK MOESTEN WE DIE BEESTEN VAN MENSEN MAAR GAAN MERKEN (CHIPPEN ,BRANDMERKEN OF GELE LABELS)DIT DOEN WE PER SLOT VAN REKENING BIJ DE BEESTEN OOK.
Groetjes marcel en een poot van loewieke en kleine hobbes
- KLEINE HOBBES
- Actief
RAKKER heeft een nieuwe bazin.Hij is in huis genomen door een bejaarde mevrouw waar hij iedere dag langs ging.Ik weet zeker dat de hond zich daar thuis zal voelen .Alleen de vrijheid om te gaan en te staan waar hij wilde is hij kwijt.Dat zal hij moeten accepteren
- iones
- Zeer actief
maar daarvoor in plaats krijgt hij aandacht. En dat hebben veel honden nodig. MIsschien dat hij daarom minder de behoefte krijgt om de hort op te gaan.KLEINE HOBBES schreef:RAKKER heeft een nieuwe bazin.Hij is in huis genomen door een bejaarde mevrouw waar hij iedere dag langs ging.Ik weet zeker dat de hond zich daar thuis zal voelen .Alleen de vrijheid om te gaan en te staan waar hij wilde is hij kwijt.Dat zal hij moeten accepteren
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- KLEINE HOBBES
- Actief
Ben gisteren naar het ukg geweest met loewieke .In de wacht kamer voor de echo en de rontgen foto,s zaten twee dames met een labrador pup ik schat dat hij 2 maanden oud was .De pup was zo ziek en verslapt dat het leek of hij ieder moment kon sterven.Hij had een ontsteking in de longen,oren,ogen,keel en hij had ook nog een groot abses aan de achter kant hij was zo zielig en toch wilde die dames hem er door slepen kosten wat kost.Dit is dus het tegenover gestelde van de topic alleen of het in het belang van de hond was dat blijft natuurlijk altijd de vraag
- iones
- Zeer actief
Precies, maar dat is weer een heel andere discussie, he?KLEINE HOBBES schreef:De pup was zo ziek en verslapt dat het leek of hij ieder moment kon sterven.Hij had een ontsteking in de longen,oren,ogen,keel en hij had ook nog een groot abses aan de achter kant hij was zo zielig en toch wilde die dames hem er door slepen kosten wat kost.Dit is dus het tegenover gestelde van de topic alleen of het in het belang van de hond was dat blijft natuurlijk altijd de vraag

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Niekie
- Zeer actief
Ik snap ook niet dat sommige mensen weinig geld over hebben voor hun hond. Natuurlijk is het in sommige situaties begrijpelijk dat je je hond niet het beste van het beste voer e.d. kunt geven. Maar er zijn genoeg mensen die makkelijk rond kunnen komen, voor zichzelf goede spullen in huis halen maar te beroerd zijn om fatsoenlijk voer voor hun hond te kopen.
Voor mezelf wil ik alleen goede spullen, voor Doerak dus ook.
Als ik werk gaat Doerak met de twee hartstikke lieve meiden van mijn uitlaatservice mee. Hij heeft het geweldig naar zijn zin, speelt de hele tijd en wordt zwart, smerig en voldaan thuis weer afgeleverd. Het kost een heleboel geld per maand, maar dat heb ik er graag voor over...ik laat hem geen 9 uur per dag alleen zitten, dan zou ik zelf niet met een gerust gevoel kunnen werken. Maar hoe vaak ik al te horen heb gekregen: "dat je dat ervoor over hebt....het is maar een hond"

Als ik werk gaat Doerak met de twee hartstikke lieve meiden van mijn uitlaatservice mee. Hij heeft het geweldig naar zijn zin, speelt de hele tijd en wordt zwart, smerig en voldaan thuis weer afgeleverd. Het kost een heleboel geld per maand, maar dat heb ik er graag voor over...ik laat hem geen 9 uur per dag alleen zitten, dan zou ik zelf niet met een gerust gevoel kunnen werken. Maar hoe vaak ik al te horen heb gekregen: "dat je dat ervoor over hebt....het is maar een hond"

Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- KLEINE HOBBES
- Actief
[quote="Niekie"]Ik snap ook niet dat sommige mensen weinig geld over hebben voor hun hond. Natuurlijk is het in sommige situaties begrijpelijk dat je je hond niet het beste van het beste voer e.d. kunt geven. Maar er zijn genoeg mensen die makkelijk rond kunnen komen, voor zichzelf goede spullen in huis halen maar te beroerd zijn om fatsoenlijk voer voor hun hond te kopen.
Als ik werk gaat Doerak met de twee hartstikke lieve meiden van mijn uitlaatservice mee. Hij heeft het geweldig naar zijn zin, speelt de hele tijd en wordt zwart, smerig en voldaan thuis weer afgeleverd. Het kost een heleboel geld per maand, maar dat heb ik er graag voor over...ik laat hem geen 9 uur per dag alleen zitten, dan zou ik zelf niet met een gerust gevoel kunnen werken. Maar hoe vaak ik al te horen heb gekregen: "dat je dat ervoor over hebt....het is maar een hond" :roll: :evil: :boos:[/quote]
WAT EEN BOFKONT DIE DOERAK
Als ik werk gaat Doerak met de twee hartstikke lieve meiden van mijn uitlaatservice mee. Hij heeft het geweldig naar zijn zin, speelt de hele tijd en wordt zwart, smerig en voldaan thuis weer afgeleverd. Het kost een heleboel geld per maand, maar dat heb ik er graag voor over...ik laat hem geen 9 uur per dag alleen zitten, dan zou ik zelf niet met een gerust gevoel kunnen werken. Maar hoe vaak ik al te horen heb gekregen: "dat je dat ervoor over hebt....het is maar een hond" :roll: :evil: :boos:[/quote]
WAT EEN BOFKONT DIE DOERAK